Klart for høstens nyheter i butikkhyllene: REMA 1000s produktslipp byr på mye spennende

Høsten er her, og med den kommer en rekke spennende nyheter fra REMA 1000. Blant nyhetene finner du alt fra Nøkkelhullsmerkede brød og brødblandinger, til hygieneprodukter og søte nyheter til lørdagskosen. Enten du er på utkikk etter sunne alternativer, eller bare vil prøve noe nytt, har REMA 1000 noe for enhver smak i sin høstlansering.

Mange spennende nyheter fra REMA 1000
Mange spennende høstnyheter er å finne i butikkhyllen REMA 1000

– Vi gleder oss til å vise frem høstnyhetene våre. Hos oss skal kundene finne noe de ikke får i andre butikker – noe litt annerledes! Vi elsker å teste nye smaker og produkter, og vi lytter til hva kundene vil ha. I dette nyhetsvinduet kan både store og små oppdage spennende kvalitetsvarer, enten det er til hverdagen eller til fest. Og som alltid til en lav pris, for hos REMA 1000 skal det være gøy å handle smart, sier Pia Mellbye, salgs- og merkevaredirektør.

Her er noe av nyhetene du kan finne i din lokale REMA 1000-butikk:

Middagsnyheter

Pasta i flere former og farger

Nå utvider vi det italienske sortimentet med fersk pasta i flere former og farger.  Velg mellom ekte italiensk mezzelune fylt med sopp og trøffel, eller fetuccine med spinat. I sortimentet finner du også capelleti fylt med spekeskinke, tortelloni med ricotta og spinat, bolognese eller mozzarella og tomat.  Alle de nye REMA 1000-pastaproduktene er laget av egg fra frittgående høns.

Dessert

Har du lyst til å invitere til italiensk helaften, kan du nå finne den italienske desserten tiramisu hos din lokale REMA 1000. Alt du trenger å gjøre, er å la desserten tine på kjøkkenbenken i en halvtime før servering. En annen søt REMA 1000-dessertnyhet, er deilig sjokoloadefondant, som enkelt varmes i ovnen i 10-15 minutter.

Hash browns

Eller hva med å friste familien med amerikanske røstipoteter? Hash browns har sine røtter i Sveits, men i USA er denne potetretten svært populær, og brukes til alt. Disse finner du i frysedisken, og gir du dem 10-12 minutter i ovnen har du enkelt og godt tilbehør hele familien vil like.

Nye produkter for personlig pleie

Det er også gjort plass til en god del ikke-spiselige nyheter hos REMA 1000 denne høsten. Blant annet finner du en skånsom velduftende REMA 1000-dusjsåpe. Det kommer også en håndsåpe i et pent design – med to ulike dufter. Harmoni for en mild og harmonisk duft, og Frisk for en mer forfriskende lukt.

Superhelt i ny drakt

Med oppdatert design, og nye medlemmer i gjengen, blir Superhelt-serien nå til REMA 1000 Superhelt – og gjøres enda mer tilgjengelig hos REMA 1000. Dette er en serie som er Nøkkelhullsmerket, og inneholder mindre salt, sukker og mettet fett. Velg mellom Grovbrød og Heltebrød, eller kjøp Superhelt Brødmiks for å fylle huset med lukten av nybakt brød.

Blant Superhelt-serien nyeste medlemmer finner du også Havrehjerter og Kakao-puter, som begge er fiberrike frokostblandinger – perfekt på dager der det er lov med litt ekstra kos til frokost.

Syltetøy i seks smaker

Glad i noe søtt på skiva? Nå finner du REMA 1000-syltetøy i seks, deilige varianter. Velg mellom jordbær, blåbær, bringebær, aprikos og fersken, appelsinmarmelade eller tyttebær. Glassene rommer 800 gram syltetøy, og kommer med fresht design.

Saft, snacks og lørdagskos

REMA 1000 kommer med en rekke nyheter – perfekt til lørdagskosen. Hva med Røstede Peanøtter med smak av sour cream & onion? Eller en supersprø chips-nyhet med 30 prosent mindre fett?

I sjokoladefamilien Mjølkeruta dukker også en smakfull nyhet opp; prøv Mjølkeruta med salt karamell neste gang du skal kose deg litt ekstra!

Vi rydder også plass til ekstra syrlig vingummi i godterihyllene. Se etter Ekstra Sur Mix neste gang du handler lørdagsgodis. Eller hva med fargerike lakrispinner, eller sukkerfri kjærlighet på pinne?

Også safthyllene får noe nye sukkerfrie tilskudd. REMA 1000 lanserer en frisk og god tørsteslukker i to deilige smaker: Frisk fruktsmak – og Frisk sitronsmak.

Økologiske nyheter fra Kolonihagen

Fra Kolonihagen kommer fire etterspurte nyheter i butikkhyllene.

Nå kan du kjøpe kaldpresset rapsolje, klassisk gulost i skiver – perfekt for matpakken, en halv kilo rødløk fra Guldkunrud gård – og Fairtrade-sertifisert iskaffe.

Alle Kolonihagen-produktene er økologiske.

Mange spennende nyheter fra REMA 1000
Mange spennende høstnyheter er å finne i butikkhyllen
Desserter
Nye produkter for personlig pleie
Snacks, lørdagskos og saft
Syltetøy i ulike smaker
Superhelt-serien. Dette er en serie som er Nøkkelhullsmerket, og inneholder mindre salt, sukker og mettet fett.
Ferdigretter