Velkommen på Kick-off før ishockeysesongen braker løs

Elitehockey AS har gleden av å invitere pressen til årets offisielle kick-off for dame- og herreligaen i ishockey.

Når: Onsdag 11. september kl 11.30-15.00
Sted: Jordal Amfi

Årets kick-off går av stabelen 11. september, to dager før seriestart i Elitehockeyligaen (EHL). Dette markerer starten på en ny og spennende sesong med både gamle favoritter og nye talenter på isen. I fjor var vi med å utvikle Stian Solberg til å bli valgt i første runde i NHL-draften. I år skal vi utvikle nye talenter.

Intervjumuligheter

Deltakende presse vil ha muligheten til å gjennomføre 1-1 intervjuer med profilerte spillere og trenere. Dette gir en unik mulighet til å få et nærmere innblikk i forventningene til den kommende sesongen.

Bekreftelse på deltakelse

Vi ber om en bekreftelse på deltakelse så snart som mulig. Dette er viktig for at vi skal kunne legge til rette for medieintervjuer og andre aktiviteter på best mulig måte. Vi ser frem til å høre fra dere og håper å se dere på kick-offet for det vi lover at vil bli nok en underholdende og minnerik sesong.

For ytterligere informasjon eller bekreftelse av deltakelse, vennligst kontakt Cato@elitehockey.no

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen til en ny sesong full av action, engasjement, og uforglemmelige øyeblikk på isen.

Med vennlig hilsen,
Cato Cocozza