Produktlansering: Liberty Now lanserer RMA-Cabinet Barcode i samarbeid med Epta International

Liberty Now er stolte av å kunngjøre lanseringen av vårt nyeste produkt, RMA-Cabinet Barcode, i det nordiske markedet.  RMA-Cabinet Barcode er utviklet i samarbeid med vår partner, Epta International.

Kreativ leder og designansvarlig i Liberty Now, Stina Robberstad, ved siden av det nye produktet, som først er satt opp hos Nærbutikken Hegna Landhandel, den første høyteknologiske butikken i Norge.

Liberty Now er i dag den ledende aktøren i markedet når det gjelder utvikling av teknologi for salg av aldersbestemte varer, der vi ønsker å tilby ulike kostnadseffektive løsninger basert på den enkelte butikks ønsker og behov.

RMA-Cabinet Barcode er en smidig og enkel løsning for utlevering av varer, samtidig som butikken enkelt overvåker alt som skjer i skapet på en friksjonsfri måte i sanntid.

Kunden kjøper produkt(ene) i kassepunktet, hvor man betaler og blir aldersidentifisert gjennom RMA-Teknologien. Deretter skannes utleveringsbongen i RMA-Cabinet Barcode, som utleverer produkt(ene) fra skuffen nederst.

RMA-Cabinet Barcode kan brukes av butikker med og uten RMA-Butikkstyring.

– Epta Norge og Liberty Now har hatt et tett og godt samarbeid i mange år rundt RMA-Cabinet Sound, og er stolte over å nå lansere enda et nytt produkt, RMA-Cabinet Barcode, sammen. Vi kan også avsløre at det vil komme flere nyheter som vil bli tilgjengelige i og utenfor Norge, sier Roger Bjune, Salgssjef F&B Epta Norway AS, og Hans Olav Bakås, CEO i Liberty Now.

– Liberty Now har tatt et stort ansvar for ansvarlig salg av aldersbestemte varer ved hjelp av teknologi i Norge, og sitter i dag med spisskompetanse på området. Epta International har lange tradisjoner og kompetanse på produksjon av skap, kjøl m.m., som gjør at vi sammen kan tilby driftssikre og kostnadseffektive løsninger på dette området, forklarer de.

null
Bilde fra da Liberty Now besøkte Epta sin fabrikk i Italia. Fra venstre Hans Olav Bakås, CEO Liberty Now AS, Einar Uvsløkk, CDO Liberty Now AS, Davide Bargero, Marketing Manager F&B Epta S.p.A, Gro Cathrine Aasgrav, leder av konseptbutikk Liberty Now AS, Roger Bjune, Salgssjef F&B Epta Norway AS, Luca Valeri, EMEA F&B Sales Area Manager Vending Machine’s and IOT Enabled solution’s, Alessandro Ruggeri, F&B EMEA Sales Area Manager EPTA International Kft. og Ole Christian Bakås, CIO Liberty Now AS.

RMA-Cabinet Sound kan også brukes til utlevering av andre typer produkter.

Klikk her for demonstrasjonsvideo for RMA-Cabinet Barcode.

null

Liberty Now er et norsk teknologiselskap som ble stiftet i 2018. Selskapet er i dag markedsleder på robotisering og digitalisering av friksjonsfrie kundereiser og handel for dagligvarebransjen. Teknologien som er utviklet for formålet heter Retail Multi Automation, også kjent under navnet RMA-Butikkstyring. Teknologien har mange bruksområder og står sentralt i arbeidet med å revitalisere dagligvarebransjen, både når det gjelder gode og kostnadseffektive kundereiser, og effektivt drift. Teknologien er kostnadseffektiv og brukes i små og store butikker over hele Norge.