Årets kjøpmann i Narvesen og 7-Eleven

Øyvind Thorsell og Eva Thorslund Aadland er kåret til årets kjøpmann i Narvesen og 7-Eleven.

Årets vinnere - Eva Thorslund Aadland Øyvind Thorsell.
Årets vinnere - Eva Thorslund Aadland Øyvind Thorsell. Foto: RCN

På kjedenes årlige samling ble den prestisjefylte prisen delt ut til stor jubel fra kjøpmenn, eiere, medarbeidere og leverandører.

– Det er et høydepunkt for alle når denne prisen blir delt ut hvert år, sier administrerende direktør AnnaMaria Carnemark.

Carnemark lar superlativene komme som perler på en snor om årets vinnere.

– Hardtarbeidende, dedikerte, entusiastiske, engasjerte og kvalitetsbevisste er bare noe av det som beskriver årets vinnere, forteller Carnemark og fortsetter:

– Vinnerne er i en klasse for seg selv. De har gode salgstall og butikker med fantastisk gjennomføring i alle ledd.

Årets kjøpmenn har verdibasert ledelse i fingerspissene og klarer å bygge vinnerkultur blant sine ansatte.

I tillegg til å ha veldrevne butikker er de motiverende ledere for sine ansatte. De gir ansvar og tillitt og får engasjerte ansatte som gjør en strålende jobb tilbake.

Det er alltid stor spenning om hvem som går av med seieren og den høythengende betegnelsen «årets kjøpmann» er en tittel selskapets kjøpmenn jobber hardt hver eneste dag for å oppnå.

Å kåre årets kjøpmann er aldri en enkel jobb, for vi har kjøpmenn i verdensklasse. Øyvind og Eva har likevel utmerket seg over lang tid og er verdige vinnere, avslutter Carnemark.

Juryens begrunnelse:

Årets kjøpmann i Narvesen skaper gode resultater med sitt team. Vedkommende satser målrettet sammen med flinke folk, noe som ga over 10 % vekst i 2023. Entusiasme, energi og god omsorg er beskrivende ord på årets kjøpmann. Dette og god kunnskap overføres til kjøpmannens stolte ansatte, som skaper de beste kundeopplevelsene. Best standard og konseptmanualen gjennomføres alltid i alle ledd. Kjøpmannen med sine ansatte er et fantastisk lag som spiller hverandre gode. Årets kjøpmann er Øyvind Thorsell på Narvesen Abelhaugen Oslo.

Årets kjøpmann i 7 Eleven har gjennom mange år skapt vinnerkultur i sin butikk. Sammen med sitt vinnerlag økte vedkommende mer enn 15% på varesalg i 2023. Strålende gjennomføring i Best standard og konsept i alle ledd, gjør at denne butikken er berømt for sin kvalitet på mat. Årets kjøpmann er en omsorgsfull og tydelig leder og dette bidrar til både god stemning og fornøyde kunder. Vedkommende har vært i denne butikken i hele 29 år, hvorav 14 av disse har vært som kjøpmann. Årets kjøpmann har alltid vært, og er fremdeles, en ekte rollemodell for sine kollegaer. Årets kjøpmann er Eva Thorslund Aadland, fra 7 Eleven Hakadal.

Reitan Convenience Norway

Reitan Convenience Norway omfatter Narvesen, 7-Eleven, Northland og Caffeine. Våre butikker drives lokalt av selvstendige Kjøpmenn og deres ansatte. Vi tror på enkeltmennesket, drivkraften i egeninteressen og at selvtillit og resultater skapes gjennom entusiastisk samarbeid med andre mennesker.