Reitan Convenience

Narvesen gjentar kaffetradisjon og donerer 1 kr per solgte kaffekopp til TV-aksjonen: - Årets viktigste kampanje

Del

De tre første ukene i oktober donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til årets TV-aksjon. Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på den store aksjonsdagen søndag 20. oktober. Kaffekampanjen har blitt en årelang tradisjon for kioskkjeden, som samarbeider med TV-aksjonen for syvende år på rad. 

Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, og Brand Manager for Narvesen i Reitan Convenience Norway, Madelaine Meyn.
Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, og Brand Manager for Narvesen i Reitan Convenience Norway, Madelaine Meyn. Foto: Sara Ulla Nyquist / Reitan Convenience Norway

- Vi er så stolte over samarbeidet med TV-aksjonen som har blitt en kjær tradisjon og ikke minst årets viktigste kampanje for oss i Narvesen, forteller Madelaine Meyn, Brand Manager for Narvesen i Reitan Convenience Norway.

Narvesen har samarbeidet med TV-aksjonen siden 2018 og donerte i fjor 308.571 kr til Redd Barna og deres viktige arbeid for barn rammet av krig og konflikt. I år går pengene til Barnekreftforeningen, som skal etablere familiehus ved universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo.

- For oss i TV-aksjonen er det fantastisk å samarbeide med så sterke og tilstedeværende aktører som Narvesen. Gjennom samarbeidet bidrar Narvesen med synlighet, rekruttering av bøssebærere og penger til saken, og ikke minst byr de på gratis kaffe til våre bøssebærere som er ute og går. Uavhengig av sak er Narvesen alltid med på dugnaden, og sånne samarbeidspartnere setter vi høyt i TV-aksjonen, sier Shamaila Marita Lein, markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen.

Annenhver dag får et barn i Norge kreft, og hver uke blir 10 barn født med hjertefeil. Ofte må barnet reise langt for å få livsviktig behandling, og familien blir splittet i lange perioder. Etableringen av familiehusene vil frigjøre sengeplasser på sykehusene og ikke minst bidra til at familier som bor langt unna kan samles i et hjem hjemmefra og skape gode stunder i en vond tid.

- I Narvesen jobber vi for å skape lysglimt i hverdagen til den norske befolkningen, og årets sak treffer oss derfor rett i hjertet. Lysglimtene hos de rammede familiene er kanskje færre, men desto viktigere, avslutter Meyn.

null
Årets TV-aksjon for Barnekreftforeningen med budskapet "Sammen for små helter". Foto: NRK TV-aksjonen

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, og Brand Manager for Narvesen i Reitan Convenience Norway, Madelaine Meyn.
Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, og Brand Manager for Narvesen i Reitan Convenience Norway, Madelaine Meyn.
Foto: Sara Ulla Nyquist / Reitan Convenience Norway
Last ned bilde
Årets TV-aksjon for Barnekreftforeningen med budskapet "Sammen for små helter".
Årets TV-aksjon for Barnekreftforeningen med budskapet "Sammen for små helter".
Foto: NRK TV-aksjonen
Last ned bilde
Narvesen donerer 1 kr per solgte kaffe og varm drikke til årets TV-aksjon fra og med tirsdag 1. oktober til mandag 21. oktober.
Narvesen donerer 1 kr per solgte kaffe og varm drikke til årets TV-aksjon fra og med tirsdag 1. oktober til mandag 21. oktober.
Last ned bilde
Narvesen har samarbeidet med TV-aksjonen siden 2018 og donerte i fjor 308.571 kr til Redd Barna.
Narvesen har samarbeidet med TV-aksjonen siden 2018 og donerte i fjor 308.571 kr til Redd Barna.
Last ned bilde

Om Reitan Convenience

Reitan Convenience er et selskap i Reitan Retail og en sterk aktør i kiosk- og convenience-markedet i Norden og Baltikum.

Reitan Convenience Norway omfatter Narvesen, 7-Eleven, Northland, Innom og Caffeine. Våre butikker drives lokalt av selvstendige kjøpmenn og deres ansatte. Vi tror på enkeltmennesket, drivkraften i egeninteressen og at selvtillit og resultater skapes gjennom entusiastisk samarbeid med andre mennesker.

Sammen gjør vi hverdagen litt enklere og verden litt bedre. Gjennom sterke verdier, effektiv drift og lokalt eierskap skal vi skape de beste handleopplevelsene. Vi skal være nære og deltagende i kundenes liv og synlige i lokalsamfunnet.

Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye