Narvesen gjentar kaffetradisjon og donerer 1 kr per solgte kaffekopp til TV-aksjonen: - Årets viktigste kampanje
De tre første ukene i oktober donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til årets TV-aksjon. Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på den store aksjonsdagen søndag 20. oktober. Kaffekampanjen har blitt en årelang tradisjon for kioskkjeden, som samarbeider med TV-aksjonen for syvende år på rad.

- Vi er så stolte over samarbeidet med TV-aksjonen som har blitt en kjær tradisjon og ikke minst årets viktigste kampanje for oss i Narvesen, forteller Madelaine Meyn, Brand Manager for Narvesen i Reitan Convenience Norway.
Narvesen har samarbeidet med TV-aksjonen siden 2018 og donerte i fjor 308.571 kr til Redd Barna og deres viktige arbeid for barn rammet av krig og konflikt. I år går pengene til Barnekreftforeningen, som skal etablere familiehus ved universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo.
- For oss i TV-aksjonen er det fantastisk å samarbeide med så sterke og tilstedeværende aktører som Narvesen. Gjennom samarbeidet bidrar Narvesen med synlighet, rekruttering av bøssebærere og penger til saken, og ikke minst byr de på gratis kaffe til våre bøssebærere som er ute og går. Uavhengig av sak er Narvesen alltid med på dugnaden, og sånne samarbeidspartnere setter vi høyt i TV-aksjonen, sier Shamaila Marita Lein, markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen.
Annenhver dag får et barn i Norge kreft, og hver uke blir 10 barn født med hjertefeil. Ofte må barnet reise langt for å få livsviktig behandling, og familien blir splittet i lange perioder. Etableringen av familiehusene vil frigjøre sengeplasser på sykehusene og ikke minst bidra til at familier som bor langt unna kan samles i et hjem hjemmefra og skape gode stunder i en vond tid.
- I Narvesen jobber vi for å skape lysglimt i hverdagen til den norske befolkningen, og årets sak treffer oss derfor rett i hjertet. Lysglimtene hos de rammede familiene er kanskje færre, men desto viktigere, avslutter Meyn.

Nøkkelord
Kontakter
Sara Ulla NyquistPressekontakt/Content ManagerReitan Convenience Norway
Tel:90297488sara.nyquist@reitanconvenience.noBilder




Om Reitan Convenience
Reitan Convenience er et selskap i Reitan Retail og en sterk aktør i kiosk- og convenience-markedet i Norden og Baltikum.
Reitan Convenience Norway omfatter Narvesen, 7-Eleven, Northland, Innom og Caffeine. Våre butikker drives lokalt av selvstendige kjøpmenn og deres ansatte. Vi tror på enkeltmennesket, drivkraften i egeninteressen og at selvtillit og resultater skapes gjennom entusiastisk samarbeid med andre mennesker.
Sammen gjør vi hverdagen litt enklere og verden litt bedre. Gjennom sterke verdier, effektiv drift og lokalt eierskap skal vi skape de beste handleopplevelsene. Vi skal være nære og deltagende i kundenes liv og synlige i lokalsamfunnet.
Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience
7-Eleven lanserer merch designet av ungt talent fra Fagskolen Kristiania7.10.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Denne høsten har 7-Eleven lansert ny merch designet av 28 år gamle Vivian Ree. Kolleksjonen er et resultat av et kreativt samarbeid med Fagskolen Kristiania våren 2024, der 19 illustrasjonsstudenter fikk designe idéer til 7-Eleven sitt nye merch i semesteroppgave. Blant mange sterke bidrag ble det Vivian som gikk helt til topps.
Narvesen lanserer limited edition-kopp til støtte for TV-aksjonen30.9.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
I tre uker fra tirsdag 30. september donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til TV-aksjonen. Kaffekampanjen er en årelang tradisjon for kioskkjeden, og denne gangen lanseres også selve kaffekoppen i ny drakt. Den kjente illustratøren Anette Moi står bak designet, som er inspirert av årets sak.
Gir ut ulovlig avis på pressefrihetens dag2.5.2025 07:30:00 CEST | Pressemelding
I samarbeid med Nobels Fredssenter og Helsingforskomiteen, gir Narvesen ut en «ulovlig» avis på FNs internasjonale dag for pressefrihet lørdag 3. mai. Avisen «The Forbidden Times» er en eksklusiv utgivelse bestående av artikler som er forbudt å publisere i sine opprinnelsesland.
Reitan Convenience Norway er først ut med ny ubemannet butikkteknologi i Norge: - En stor forretningsmulighet13.3.2025 08:00:00 CET | Pressemelding
Reitan Convenience Norway lanserer deres første ubemannede butikkonsept, som en utvidelse av merkevaren og baguette-spesialisten Northland. Nå kan reisende på Oslo Lufthavn få tak i ferske bakervarer, smakfulle baguetter, økologisk kaffe og mer, gjennom et innovativt vendingkonsept drevet av en AI-basert Smart Cabinet-teknologi.
Årets kjøpmann i Narvesen og 7-Eleven er kåret11.2.2025 11:02:49 CET | Pressemelding
Nazli Rostamkhani, Abbas Esrafilzadeh og Ole Martin Jørgensen er kåret til Årets kjøpmann for 7-Eleven og Narvesen. Kåringen tok plass under Reitan Convenience Norway sitt årlige Riksmøte mandag 10. februar, hvor selskapets kjøpmenn, eiere, medarbeidere og leverandører var samlet.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom