Byggeriet har kåret årets forhandler

Johs E. Øvsthus AS i Voss gikk til topp under årskonferansen til byggevarekjeden Byggeriet.

Fra venstre: Salgs- og markedssjef i Byggeriet, Helle Pernille Watten Sørensen, daglig leder, Sjur H. Rørlien, og Byggeriets kjededirektør, Morten Furseth. Foto: Kilian Munch / The Event

Daglig leder, Sjur Hermann Rørlien, sier:

- 2023 har vore eit krevande år både for oss og byggebransjen. Derfor var det overraskande, og ekstra kjekt, å vinne denne prisen i år! Det er ein fin anerkjennelse å få som avslutning på 2023, ein motivasjon inn i 2024 – og ikkje minst ein velfortent ros til alle mine kollegaer som står på kvar dag for bedrifta!

Morten Furseth er kjededirektør i Byggeriet. Han sier:

- Gratulerer så mye til Øvsthus som årets beste Byggeriet-forhandler. De har prestert godt over mange år, og spesielt i det krevende året vi har lagt bak oss. De utmerker seg med sin sterke fagkompetanse innenfor både bygg og byggevare, og er svært gode ambassadører for kjeden.

Årskonferansen til Byggeriet ble holdt i Lillestrøm utenfor Oslo. Under arrangementet var det blant annet fagseminar, messe og prisutdeling.

Fra venstre: Byggeriets kjededirektør, Morten Furseth, daglig leder Sjur H. Rørlien og Byggeriets bedriftsutvikler, Erling Engen.

Om oss

Mestergruppen er et ledende bolig- og byggevarekonsern som består av mange kjente merkevarenavn.

Byggeriet | Byggtorget | Blink Hus
Fargerike | Farveringen | Kulør | Mal Proff