Steddy er klar for Nord-Norge

Norges nye håndverkstjeneste, Steddy, lanseres i Alta.

Steddys regionleder Nord/Midt, Anne Linn Fjordholm, og bedriftsutvikler i XL-BYGG, Arve Oldertrøen. Foto: Steddy

- Alta, i likhet med store deler av Nord-Norge, har en stor andel boliger bygget i etterkrigstiden med behov for oppgradering av ulik art. Det er også mange hus hvor eierskifte vil skje fremover. Derfor er Alta et utrolig spennende område for oss. Til tross for en krevende markedssituasjon i Norge, så opplever vi stor interesse og et behov for renovering og oppussing av boliger og hytter, sier Anne Linn Fjordholm, som er regionleder Nord/Midt hos Steddy.

Steddy samler de mest kvalitetsbevisste håndverksbedriftene i et felles kjedekonsept. Målet er å gi både håndverkere og kunder en enklere og mer oversiktlig oppussingsprosess. Steddy har utviklet en egen digital plattform hvor all kommunikasjon foregår - før, under og etter at prosjektet er ferdigstilt.

Steddy samarbeider tett med XL-BYGG og Byggtorget, som i likhet med Steddy, er kjedekonsepter i Mestergruppen.

Arve Oldertrøen er bedriftsutvikler i XL-BYGG og forteller at Steddy gir en ekstra trygghet og merverdi til kunder.

- Steddy gjør det trygt og enkelt å bygge på eller pusse opp. Tjenesten gir tett oppfølging av kunders oppussingsprosjekt og gir oss en trygghet på at kunden blir godt ivaretatt av kvalitetshåndverkere, sier Oldertrøen.

Opptatt av kvalitet
- Oppussingsprosjekter kan gå galt når det gjelder mangelfull utførelse, budsjettsprekk eller at firmaet går konkurs før arbeidet er ferdig. I tiden vi er inne i, med høy inflasjon og rente, så er Steddy et trygt valg. Vi samarbeider kun med seriøse håndverksbedrifter og vi gir leveransegaranti på alt utført ROT-arbeid mot privatmarkedet. Målet vårt er å gi kundene den beste opplevelsen i en uoversiktlig bransje, og bidra til at de kan ha lave skuldre gjennom hele oppussingsprosjektet, forteller Fjordholm.

Trenger flere håndverksbedrifter i nord
- Vi har allerede fått med oss et knippe dyktige partnere i Alta, men vi har plass til flere i Alta og regionen rundt. Steddy jobber for å bli den foretrukne kjeden innen oppussing og renovering for privatkunder i Norge. Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med flere dyktige og profesjonelle håndverksbedrifter i nord, avslutter Anne Linn.

Om Steddy
Et nytt konsept utviklet av Mestergruppen. Steddy er en håndverktjeneste for renovering, ombygg og tilbygg. I dag tilbys tjenesten i store deler av Norge. Steddy er et kjedekonsept som skal sikre en enkel, trygg og bærekraftig håndverkstjeneste. Steddy samler de mest kvalitetsbevisste ROT-håndverksbedriftene, og gir dem effektive verktøy for å gjøre hverdagen enklere, mer forutsigbar og lønnsom. Samtidig får privatkunder enklere tilgang til dyktige håndverkere, og en større trygghet for sluttresultatet.

Les mer om Steddy her

Steddy er et nytt konsept utviklet av Mestergruppen, og er en håndverktjeneste for renovering, ombygg og tilbygg.
Steddy samler de mest kvalitetsbevisste ROT-håndverksbedriftene og gir dem effektive verktøy for å gjøre hverdagen enklere, mer forutsigbar og lønnsom.