Tjek

Mattilbud øker tilgjengeligheten: Ny nettplattform har som mål å inkludere alle aldersgrupper i Norge

Inflasjon førte til et skifte i folks digitale atferd og for den største tilbudsappen i Norge betydde det en rekordøkning i nettbesøk på hele 92,75 %, noe som drev selskapet til å øke tilgjengeligheten for alle, nå også med en nettplattform – mattilbud.no

Som kjent for de fleste nordmenn har Mattilbud kun eksistert som en tilbudsapp i årevis.
Appen er spesielt populær blant unge i alderen 18-29 år, som bruker den når de flytter hjemmefra og i studietiden når de skal spare penger på mat.

Men med stigende matvarepriser og den inntredende inflasjonen i fjor, endret folks atferd seg slik at leting etter mattilbud ikke bare var forbeholdt unge studenter med stramme budsjetter.

«Vi opplevde et betydelig skifte i etterspørselen etter Mattilbud, som kom via nettet. En økning på 92,75 % av nettbesøkende siden juli 2022, fikk oss til å innse at Mattilbud måtte gjøres mer tilgjengelig – både for å imøtekomme den nå bredere demografiske etterspørselen, så vel som deres nettadferd. For eksempel kan vi se at appen vår eTilbudsavis brukes både av unge studenter, familier og eldre, ved å være tilgjengelig både på nett og app, noe vi også håper mattilbud.no vil gjøre.» sier Daniel Linde, Senior Advisor hos Tjek (selskapet bak Mattilbud).

I nettutgaven til Mattilbud, mattilbud.no, har vi bevart appens enkelhet, intuitivitet og brukervennlighet, som den er kjent og elsket for. Samtidig sørger nettutgaven for den optimale leseopplevelsen for alle, hvor du kan zoome inn på spennende tilbud i tilbudsavisene og ta deg tid til å bla gjennom tilbudsavisene og bruke mobilen når du er i butikken eller på farten.

Se mer på mattilbud.no

Om Tjek

Tjek hjelper folk med å handle inn og virksomheter med å nå ut til dem med relevant innhold.

Vi står bak Skandinavias mest downloadede tilbuds-apper eTilbudsavis og Mattilbud, som hjelper over en halv million mennesker hver måned med å finne tilbud og planlegge innkjøp på tvers av web, iOS og Android.

Tjek har også utviklet et nytt format for digitale tilbudsaviser, kataloger og tilbudskampanjer, som vi kaller for Incito. Incito er et responsivt og digitalt markedsføringsverktøy, som automatiserer produksjon av tilbudsaviser, kataloger og tilbud. Du kan finne mer informasjon om Incito på https://tjek.com/incito

Når vi ikke videreutvikler apps og automatiserer digitale tilbudsaviser, så hjelper vi store detaljhandlere og leverandører i Norden med å optimere deres strategi, kampanjer og performance. Insights by Tjek er vårt Power BI analyseverktøy, som gir tilgang til data om bl.a. markedet, forbrukeratferd, brand performance, søk, trender og mye mer. Mer om Insights by Tjek på https://tjek.com/insights

Mer om Tjek på https://tjek.com/

Følg pressemeldinger fra Tjek

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Tjek på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Tjek