Mattilbud øker tilgjengeligheten: Ny nettplattform har som mål å inkludere alle aldersgrupper i Norge
Inflasjon førte til et skifte i folks digitale atferd og for den største tilbudsappen i Norge betydde det en rekordøkning i nettbesøk på hele 92,75 %, noe som drev selskapet til å øke tilgjengeligheten for alle, nå også med en nettplattform – mattilbud.no
Som kjent for de fleste nordmenn har Mattilbud kun eksistert som en tilbudsapp i årevis.
Appen er spesielt populær blant unge i alderen 18-29 år, som bruker den når de flytter hjemmefra og i studietiden når de skal spare penger på mat.
Men med stigende matvarepriser og den inntredende inflasjonen i fjor, endret folks atferd seg slik at leting etter mattilbud ikke bare var forbeholdt unge studenter med stramme budsjetter.
«Vi opplevde et betydelig skifte i etterspørselen etter Mattilbud, som kom via nettet. En økning på 92,75 % av nettbesøkende siden juli 2022, fikk oss til å innse at Mattilbud måtte gjøres mer tilgjengelig – både for å imøtekomme den nå bredere demografiske etterspørselen, så vel som deres nettadferd. For eksempel kan vi se at appen vår eTilbudsavis brukes både av unge studenter, familier og eldre, ved å være tilgjengelig både på nett og app, noe vi også håper mattilbud.no vil gjøre.» sier Daniel Linde, Senior Advisor hos Tjek (selskapet bak Mattilbud).
I nettutgaven til Mattilbud, mattilbud.no, har vi bevart appens enkelhet, intuitivitet og brukervennlighet, som den er kjent og elsket for. Samtidig sørger nettutgaven for den optimale leseopplevelsen for alle, hvor du kan zoome inn på spennende tilbud i tilbudsavisene og ta deg tid til å bla gjennom tilbudsavisene og bruke mobilen når du er i butikken eller på farten.
Se mer på mattilbud.no
Nøkkelord
Kontakter
Daniel Linde
Tel:+46 704624464dl@tjek.comLenker
Om Tjek
Tjek hjelper folk med å handle inn og virksomheter med å nå ut til dem med relevant innhold.
Vi står bak Skandinavias mest downloadede tilbuds-apper eTilbudsavis og Mattilbud, som hjelper over en halv million mennesker hver måned med å finne tilbud og planlegge innkjøp på tvers av web, iOS og Android.
Tjek har også utviklet et nytt format for digitale tilbudsaviser, kataloger og tilbudskampanjer, som vi kaller for Incito. Incito er et responsivt og digitalt markedsføringsverktøy, som automatiserer produksjon av tilbudsaviser, kataloger og tilbud. Du kan finne mer informasjon om Incito på https://tjek.com/incito
Når vi ikke videreutvikler apps og automatiserer digitale tilbudsaviser, så hjelper vi store detaljhandlere og leverandører i Norden med å optimere deres strategi, kampanjer og performance. Insights by Tjek er vårt Power BI analyseverktøy, som gir tilgang til data om bl.a. markedet, forbrukeratferd, brand performance, søk, trender og mye mer. Mer om Insights by Tjek på https://tjek.com/insights
Mer om Tjek på https://tjek.com/
Følg pressemeldinger fra Tjek
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Tjek på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Tjek
2024: Hvilke varer søkte nordmenn, svenskene og danskene mest etter i år?11.12.2024 07:00:00 CET | Aktuelt
52.997.700. Så mange ganger har vi i Skandinavia søkt etter et godt tilbud på en vare i år. Nordmenn søkte mest etter Pepsi Max, svenskene etter kaffe, og danskene etter egg. Topp 20 over de mest søkte varene i Norge, Sverige og Danmark i år finner du her.
La deg inspirere til årets beste Black Friday-kupp11.11.2024 07:00:00 CET | Blogginnlegg
Få et forsprang på de beste prisene hele veien frem til Black Friday. Vi guider deg gjennom Black Friday-favoritter, klassikere og gaveidéer – så len deg tilbake og få beskjed når ditt ønskede Black Friday-kjøp er på tilbud.
Hvilke Black Friday-tilbud søker nordmenn mest etter?21.10.2024 07:00:00 CEST | Aktuelt
Med Black Friday rett rundt hjørnet gir eTilbudsavis innsikt i hvilke tilbudsvarer nordmenn søker mest etter i måneden før den store handledagen.
Norske merkevarer på topp13.5.2024 07:00:00 CEST | Pressemelding
Nordmenn viser sterk preferanse for lokale merker i daglig forbruk - og ikke bare opp til 17. mai.
Ingen påske uten egg - slik holder du matkostnadene nede i påsken18.3.2024 07:00:00 CET | Blogginnlegg
Egg er blant varene som har økt mest i pris under inflasjonen. Egg er også blant de mest søkte dagligvarene nordmenn søker etter, når de leter etter tilbud. Så til ære for de dyrebare eggene, vil vi inspirere deg med tips og triks for å få den beste og billigste påskefeiringen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom