Sex, dop, stev og halling - ny låt frå Andreas Rotevatn og Sofie Tollefsbøl ute i dag!

Den Spellemannsnominerte trombonisten Andreas Rotevatn gjeng nye vegar i nytt prosjekt, i dag er andre singel "Kairos og Kronos" ute! Der har han fått med seg vokalist og keyboardist Sofie Tollefsbøl frå FIEH, som for fyrste gong syng på norsk!

Sofie Tollefsbøl. Cover: Bjørnar Sira

LYTT HER

Om du er ein Spellemanns-nominert komponist av musikk for stort jazzorkester, og skal starte ditt eige band - kva gjer du då? Trombonist, vokalist og keyboardist Andreas Rotevatn samla saman nokre av sine favorittmusikarar og produsentar for å lage ei plate - mellom anna fekk han med seg Sofie Tollefsbøl, Nikolai Hængsle, Hans-Peter Lindstrøm og Eivind Helgerød. Sleng i nokre eklektiske tekstar på nynorsk, og du får det komande albumet “Av daude gror”! Musikk fri for reglar eller avgrensingar, ei musikalsk frihavn kor alt er lov!

Artisten Andreas Rotevatn (f.1989) er fødd og oppvaksen på Nordfjordeid på Vestlandet. Sidan 2013 har han vore busett i Oslo. Han har ein bachelor i jazztrombone frå Griegakademiet og ein master i utøvande musikkteknologi frå Norges Musikkhøgskole.

Rotevatn kunne potensielt hatt ei noko elitistisk tilnærming til musikkverda - han er både spellemannsnominert komponist for albumet alea iacta est med jazzorkesteret OJKOS, og vinnar av Jazzprisen i 2023 for det følgande albumet Mensa Rotunda. I tillegg har han for tida det prestisjetunge arbeidsstipendet frå Kulturdirektoratet, men jamsides suksess i den smalare delen av norsk musikkliv, har Rotevatn òg arbeidd i det meir tilgjengelege formatet - anten på turné som trombonist med Cezinando, Fieh, Razika og Jaga Jazzist, eller på plate med mellom anna Gabrielle, Highasakite, Jonas Alaska og Big Bang.

Singelen "Kairos og Kronos" er ute i dag! I låta møter du Sofie Tollefsbøl, som i det store og heile har sunge på engelsk tidlegare i karriera, i norsk språkdrakt. Med hint av totning, får arkaiske ord som ei lise, stendig og starving prøvd seg i ei moderne poplåt.

Der er mykje som kan gjere eit menneske avhengig her i verda - sex, dop, musikk, dans, arbeid, makt, sladder og etterkomarar. Alt dette har ei ibuande evne til å ta over sinnet totalt, og gje skylappar. Denne tida kor du er heilt oppslukt, tenker Rotevatn er ein del av omgrepet kairos. I motesetnad til kronos, kor tida går som normalt og klokkar tikkar sin vande gang.

Musikalsk skiljer låta stemningsmessig mellom eit intenst og drivande kairos-refreng, og det stødige og jamne kronos-verset. Spørsmålet kjem til slutt til lyttaren: kva for ei tilnærming til å leve livet velgjer du?

- Nokon kan jo tenke at målet med livet må vere å vere mest mogeleg i kairos-tida, kor ein alltid kjenner som at ein lever fullt ut. Men dette har sin pris, og kan øydelegge mykje når ein til slutt må vende attende til kronosen - anten det går ut over familieforhold, eigen økonomi eller evne til å stå i mot det som kanskje ikkje er bra for korkje kroppen eller sinnet ditt. Eg for min del, kan nok vere samd med Olav H Hauge når han skriv: ´det gjeng an å leva i kvardagen òg´

Sofie Tollefsbøl. Cover: Bjørnar Sira
Andreas Rotevatn. Foto: Marius Eriksen
Sofie Tollefsbøl. Foto: Privat

Om Grappa Musikkforlag

Grappa Musikkforlag A/S ble etablert i 1983 og er et av Norges største uavhengige plateselskap. I år 2023 har Grappa 40 års jubileum.

Grappa Musikkforlag har gitt ut over fire tusen album spredt på ulike labler. Foruten Grappa som favner viser og pop, så utgis klassisk musikk på Simax Classics, folkemusikk og verdensmusikk på Heilo, blues og country på Blue Mood og jazz på Hubro.

Grappa samarbeider med Egmont Kids Media Nordic AS om utgivelse av barnemusikk gjennom Barneselskapet. Grappa samarbeider med Norsk Jazzforum om innspilling og utgivelse av norsk jazz på Odin. Grappa har også et tett samarbeide med Rune Grammofon og Drabant Music.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Grappa Musikkforlag AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Nils Økland Band with their first new album in 7 years!1.3.2024 09:00:00 CET | Press release

Nils Økland is interested in the journeys and dialogues of music across time and space, a music without national and traditional borders. At the same time, he is also very inspired by local music from many places and often prefers old fiddlers and singers who have a unique personal playing style. The first concert with Nils Økland Band took place in 2014, and since then, they have released the Norweigan Grammy nominated "Kjølvatn" on ECM and "Lysning" on Hubro, which won the award. It has been seven years since their last release, and today their new album "Gjenskinn" (Gleam) is finally released!

Hulbækmo og Jacobsen familieorkester med en leken og humørfylt singel fra nytt album.16.2.2024 09:00:00 CET | Pressemelding

«Hans sin vals» er som tittelen antyder en låt som er komponert av Hans Hulbækmo. Er det en oppfølging av «Hans sin låt», som var et av sporene på orkesterets debutalbum, «På snei», som ble utgitt 2017? Kanskje det, den har i hvert fall den samme musikalske lekenheten som alltid har vært et av kjennetegnene på Hulbækmo & Jacobsen familieorkester, med en sterk melodi, innslag av improvisasjon og et fargerikt instrumentarium. På denne låta høres Tones harpe, Alf’s munnspill, Hans Fredrik’s fløyte og Hans sin krukketromme, og den gir en liten pekepinn på hva som kan høres på resten av RUDSNURRKNURR, albumet som låta er hentet fra, og som blir lansert den 15. Mars