Black Friday 2023: Hva søker nordmenn mest etter?
Årets største tilbudsdag nærmer seg, og hos eTilbudsavis er det tiden på året vi dykker dypere ned i hva forbrukerne søker på under denne berømte tilbudsuken.

Året rundt bruker de fleste vår gratis eTilbudsavis-app for søk og sammenligning av dagligvaretilbud. Men når Black Week nærmer seg utvides søkefeltet også til andre produktkategorier og vi ser særlig søk etter tilbud på elektronikk, bolig, DIY, og sko i appen vår.
I fjor søkte nordmenn mest etter støvsuger-tilbud under Black Week, etterfulgt av tilbud på airfryere, TV-er, og vannkokere. Tilbud på klær og sko var heller ikke til å overse i fjor under Black Week. Ting til hjemmet, som dyner, tepper, varmepumper og sofaer sto også høyt på søkelisten til mange nordmenn.
Se topplisten over produkter nordmennene søker etter tilbud på i Black Week og under Black Friday:
Elektronikk:
1. støvsuger
2. airfryer
3. tv
4. hodetelefoner
5. køkkenmaskin
6. ovn
7. varmeovn
8. boxer
9. kaffemaskin
10. panelovn
11. vaffeljern
12. kjøleskap
13. mobil
14. headset
15. stavmikser
16. brødrister
17. airpods
17. barbermaskin
18. fryseskap
19. oppvaskmaskin
20. strykejern
Bolig:
1. dyne
2. varmepumpe
3. teppe
4. sofa
5. bestikk
6. gardiner
7. sengesett
8. sovesofa
9. kniv
10. tørkestativ
DIY:
1. maling
2. dusjkabine
3. verktøy
4. telt
5. symaskin
Annet:
1. sko
2. vintersko
3. hårfarge
4. garderobe
5. dynjakke
Tilbudsavisene blomstrer snart med Black Friday tilbud, så følg nøye med på tilbudene i eTilbudsavis-appen, så går du aldri glipp av et godt tilbud – selv etter Black Friday.
eTilbudsavis-appen er gratis og kan downloades fra Google Play og App Store.
Nøkkelord
Kontakter
Daniel Linde
Tel:+46 704624464dl@tjek.comBilder
Lenker
Om Tjek
Tjek hjelper folk med å handle inn og virksomheter med å nå ut til dem med relevant innhold.
Vi står bak Skandinavias mest downloadede tilbuds-apper eTilbudsavis og Mattilbud, som hjelper over en halv million mennesker hver måned med å finne tilbud og planlegge innkjøp på tvers av web, iOS og Android.
Tjek har også utviklet et nytt format for digitale tilbudsaviser, kataloger og tilbudskampanjer, som vi kaller for Incito. Incito er et responsivt og digitalt markedsføringsverktøy, som automatiserer produksjon av tilbudsaviser, kataloger og tilbud. Du kan finne mer informasjon om Incito på https://tjek.com/incito
Når vi ikke videreutvikler apps og automatiserer digitale tilbudsaviser, så hjelper vi store detaljhandlere og leverandører i Norden med å optimere deres strategi, kampanjer og performance. Insights by Tjek er vårt Power BI analyseverktøy, som gir tilgang til data om bl.a. markedet, forbrukeratferd, brand performance, søk, trender og mye mer. Mer om Insights by Tjek på https://tjek.com/insights
Mer om Tjek på https://tjek.com/
Følg pressemeldinger fra Tjek
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Tjek på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Tjek
Tips for å holde nede matkostnadene dine24.8.2023 07:30:00 CEST | Blogginnlegg
Matinnkjøp er en av de største utgiftene i mange husholdninger, men det finnes måter å planlegge kjøpene dine på og samtidig spare penger. En av de enkleste metodene er å bruke tilbudsaviser som en guide for å finne gode tilbud og planlegge innkjøpene dine.
Stor vekst for tilbudsapper i jakten på lave priser9.8.2023 13:04:10 CEST | Pressemelding
Mange sliter med økonomien og leter etter nye måter å spare penger på. Flere har søkt seg til tilbudsappene eTilbudsavis og Mattilbud. «Vi har sett en utrolig utvikling i antall lesere i appen i løpet av 2022 og vi har allerede nådd 28 millioner besøk i første halvdel av 2023» sier Daniel Linde fra appen eTilbudsavis & Mattilbud.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom