Statens vegvesen har snart sikra heile E134 i Etne i år

Før sommaren monterte vi godkjende endar på alle eksisterande rekkverk langs vegstrekninga på om lag tre mil.
I tillegg erstatta vi rekkverk i portalane på Markhus- (2409 meter), Glymje- (818) og Langfosstunnelen (728 meter).
Fekk midlar gjennom RNB
No fullfører vi sikringa av E134 i den nest sørlegaste kommunen i Vestland.
– Takka vera midlar til trafikksikring (TS) gjennom revidert nasjonalbudsjett (RNB) skal vi i løpet av hausten erstatta ytterlegare 10.946 meter rekkverk på E134 langs Åkrafjorden, mellom Stordals- (1190 meter) og Rullestadtunnelen (2920 meter), seier byggeleiar Einar Hauge i Statens vegvesen.
– Derfor gjer vi dette
Det er viktig å understreka at eksisterande rekkverk ikkje utgjer noka trafikkfare, men vi er nøydde til å oppgradera rekkverka til eksisterande regelverk, presiserer Hauge.
– Ved å skifta ut gammalt rekkverk betrar vi trafikktryggleiken på dette vegstykket som daglig vert trafikkert av i gjennomsnitt 2.100 køyretøy.
Det er dette som vert kalla årsdøgntrafikk (ÅDT). Av dette er 24 prosent, eller 504, lange køyretøy (tungtrafikk).
Fartsgrensa på den tre mil lange strekninga mellom Stordals- og Rullestadtunnelen er 80 km/t.
Rett i kjernen av drift og vedlikehald
Dette TS-prosjektet går rett inn i kjernen på det drift og vedlikehald av riks- og europavegnettet handlar om.
– Dette er eitt av mange prosjekt som kvar for seg kanskje ikkje utgjer så mykje, og ikkje er dei mest kostbare, men som i sum har stor betydning for kvardagen til folk, tryggleiken på vegane og konkurransekrafta for næringslivet.
Gode rekkverk bidreg også til å redusera risikoen for ulukker og alvorlege hendingar, eller minska skadane når ei ulukke har skjedd, i tråd med vår nullvisjon for drepne og hardt skadde i trafikken.
Drift er å halda vegen open i dag, vedlikehald er å sørga for at vi klarar det i morgon.
Det handlar om å ta vare på det vi har, noko som er noko av det finaste du kan gjera både for samfunnet og klimaet. Det å sikra ei europavegstrekning med ein fjerdedel tungtrafikk er eit godt døme på dette.
– Konsekvensen større om vi ikkje gjer noko
Arbeida vert gjort på dagtid. Trafikkavvikling skjer med hjelp av manuell dirigering og ledebilar.
– Vi har forståing for at vegarbeid med venting kan opplevast som krevjande for trafikantane. Men då er det viktig å minne om at vi gjer det for dei, for at vegen skal vera trygg og framkomeleg også i morgon. Og ikkje minst at konsekvensene for trafikantane vil verta endå større viss vi ikkje gjer vedlikehaldsarbeid som dette.
Det er Agder-firmaet SVB Veisikring AS skal gjera jobben. Dei startar i månadsskiftet og skal vera ferdig seinast 20. november. Oppdraget kostar 6,8 millionar pluss moms.
Nøkkelord
Kontakter
Einar HaugeByggeleiarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:45631077hauge.einar@vegvesen.noLars Olve HesjedalKommunikasjonsrådgjevarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:+4795245839lars.olve.hesjedal@vegvesen.noBilder




Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Hålogalandsbrua reguleres for asfaltreparasjon21.8.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Det blir begrensninger for trafikken over Hålogalandsbrua på E6 i Narvik fra mandag 25. august og i tre uker fremover.
E45 Kløfta klargjøres for utbygging20.8.2025 14:38:57 CEST | Pressemelding
Nå legges kraft- og fiberkabel til bygging av E45 Kløfta. Målet er å redusere utslippene fra milliardprosjektet i Finnmark.
Utlysning av døgnhvileplasser langs E18 Asker-Sande20.8.2025 13:30:23 CEST | Pressemelding
Statens vegvesen ønsker leiekontrakt med næringsaktører langs E18 som vil etablere, drifte og vedlikeholde døgnhvileplasser for tungbilsjåfører. Behovet er stort. Frist for søknad om å levere tilbud er 13. oktober.
Ny stenging på E16 Bergen-Voss neste helg20.8.2025 11:26:57 CEST | Pressemelding
Allereie neste laurdag er Mesta klare til å støype ein ny seksjon av portalen på Dalseidtunnelen. Dette betyr at E16 vert stengd aust for Dale laurdag 30. august frå kl. 07.00 og fram til ca 12.00 søndag.
Startar arkeologiske utgravingar i Ørsta18.8.2025 13:04:14 CEST | Pressemelding
Arkeologar frå Universitetet i Bergen startar tysdag 19. august utgravinga av to automatisk freda kulturminne i samband med reguleringsplan E39 Ose–Osborg.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom