Statens vegvesen har snart sikra heile E134 i Etne i år
Før sommaren monterte vi godkjende endar på alle eksisterande rekkverk langs vegstrekninga på om lag tre mil.
I tillegg erstatta vi rekkverk i portalane på Markhus- (2409 meter), Glymje- (818) og Langfosstunnelen (728 meter).
Fekk midlar gjennom RNB
No fullfører vi sikringa av E134 i den nest sørlegaste kommunen i Vestland.
– Takka vera midlar til trafikksikring (TS) gjennom revidert nasjonalbudsjett (RNB) skal vi i løpet av hausten erstatta ytterlegare 10.946 meter rekkverk på E134 langs Åkrafjorden, mellom Stordals- (1190 meter) og Rullestadtunnelen (2920 meter), seier byggeleiar Einar Hauge i Statens vegvesen.
– Derfor gjer vi dette
Det er viktig å understreka at eksisterande rekkverk ikkje utgjer noka trafikkfare, men vi er nøydde til å oppgradera rekkverka til eksisterande regelverk, presiserer Hauge.
– Ved å skifta ut gammalt rekkverk betrar vi trafikktryggleiken på dette vegstykket som daglig vert trafikkert av i gjennomsnitt 2.100 køyretøy.
Det er dette som vert kalla årsdøgntrafikk (ÅDT). Av dette er 24 prosent, eller 504, lange køyretøy (tungtrafikk).
Fartsgrensa på den tre mil lange strekninga mellom Stordals- og Rullestadtunnelen er 80 km/t.
Rett i kjernen av drift og vedlikehald
Dette TS-prosjektet går rett inn i kjernen på det drift og vedlikehald av riks- og europavegnettet handlar om.
– Dette er eitt av mange prosjekt som kvar for seg kanskje ikkje utgjer så mykje, og ikkje er dei mest kostbare, men som i sum har stor betydning for kvardagen til folk, tryggleiken på vegane og konkurransekrafta for næringslivet.
Gode rekkverk bidreg også til å redusera risikoen for ulukker og alvorlege hendingar, eller minska skadane når ei ulukke har skjedd, i tråd med vår nullvisjon for drepne og hardt skadde i trafikken.
Drift er å halda vegen open i dag, vedlikehald er å sørga for at vi klarar det i morgon.
Det handlar om å ta vare på det vi har, noko som er noko av det finaste du kan gjera både for samfunnet og klimaet. Det å sikra ei europavegstrekning med ein fjerdedel tungtrafikk er eit godt døme på dette.
– Konsekvensen større om vi ikkje gjer noko
Arbeida vert gjort på dagtid. Trafikkavvikling skjer med hjelp av manuell dirigering og ledebilar.
– Vi har forståing for at vegarbeid med venting kan opplevast som krevjande for trafikantane. Men då er det viktig å minne om at vi gjer det for dei, for at vegen skal vera trygg og framkomeleg også i morgon. Og ikkje minst at konsekvensene for trafikantane vil verta endå større viss vi ikkje gjer vedlikehaldsarbeid som dette.
Det er Agder-firmaet SVB Veisikring AS skal gjera jobben. Dei startar i månadsskiftet og skal vera ferdig seinast 20. november. Oppdraget kostar 6,8 millionar pluss moms.
Nøkkelord
Kontakter
Einar HaugeByggeleiarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:45631077hauge.einar@vegvesen.noLars Olve HesjedalKommunikasjonsrådgjevarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:+4795245839lars.olve.hesjedal@vegvesen.noBilder
Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Titalls bruer i Midt-Norge skal vedlikeholdes gjennom ny vedlikeholdskontrakt20.12.2024 14:09:56 CET | Pressemelding
Statens vegvesen har nå lyst ut en ny kontrakt for bruvedlikehold for Trøndelag og Møre og Romsdal.
Sandviksveien åpner igjen – anleggsarbeidet vil fortsatt påvirke fremkommeligheten20.12.2024 13:57:21 CET | Pressemelding
Siden februar har Sandviksveien vært stengt for biltrafikk. Lørdag åpner den igjen, men anleggsarbeider vil fortsatt påvirke fremkommeligheten.
Arbeida i Fodnestunnelen tek pause til over nyttår20.12.2024 10:33:05 CET | Pressemelding
Statens vegvesen sitt prosjekt med å skifta platekvelv i Fodnestunnelen tek pause til over nyttår. Slik påverkar det trafikantane.
Mesta skal drifte riksvegene i Hedmark20.12.2024 10:28:58 CET | Pressemelding
Fra 1. september 2025 er det Mesta som får oppgaven med å drifte 632 km riksveg i Hedmark for de neste fem årene.
Skal utbedre siste etappe av E16 i Valdres20.12.2024 09:56:00 CET | Pressemelding
Statens vegvesen starter utbedring av E16 mellom Lomen og Hausåker i Valdres i løpet av vinteren. Etter anbudskonkurranse er Brødrene Dokken AS innstilt til å utføre arbeidet.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom