Presseinvitasjon – Demo Day Vestland 2023

Det er over ti år siden Innovasjon Norge delte ut færre etablerertilskudd enn i 2022, og det er tydelig at Vestlandets oppstartssamfunn trenger nye og kreative måter å akselerere veksten på.

Under Demo Day Vestland vil du få en eksklusiv innsikt i banebrytende innovasjon og nyskapende oppstartsbedrifter som former fremtidens Vestland. Bli med oss når vi presenterer de mest disruptive selskapene og deres revolusjonerende bidrag til næringslivet.

Demo Day Vestland er stedet hvor investorer, entreprenører og nysgjerrige sinn kommer sammen for å utforske det siste innen teknologi, innovasjon og tidligfaseinvesteringer.

På scenen vil man møte 20+ gründere som skaper blant annet roboter for å sortere medisinsk utstyr, innovativ utvinning av grunnfjell og revlusjonerer scanning av havbunnen.

Salen blir fullsatt med over 150 investorer, men vi har plass til presse fra øverst i salen og inn fra siden for god tilgang til bilder o.l.

Ta gjerne kontakt med Susanne på demoday@visinnovasjon.no eller Malene på mfj@visinnovasjon.no for å booke plass i lokalet.

Lenker

VIS – Vestlandets Innovasjonsselskap er et av Norges største innovasjonssentre. Vårt oppdrag er å bidra til kunnskap og nye idéer blir til fremtidens løsninger.

Vi legger til rette for at etablert næringsliv, forskere, gründere og studenter møtes, og tilfører samfunnet nye og bedre tjenester, produkter og arbeidsplasser.

www.visinnovasjon.no