Jungheinrich

Global markedsføringskampanje med merkevareambassadør Nico Rosberg

Del

"Vi er pioneren innen internlogistikk": Jungheinrich lanserer en global merkevarekampanje med merkevareambassadør Nico Rosberg.

Det ligger dypt forankret i Jungheinrich å være en pioner. I snart 70 år har selskapet utviklet og produsert løsninger for internlogistikken. "Som en tradisjonell merkevare må vi hele tiden tenke nytt og fremover. Dette gjelder ikke bare våre produkter, men også hvordan vi kommuniserer vår merkevare utad. Derfor lanserer vi for første gang en ren digital kampanje, som vi ruller ut samtidig på fem kontinenter," forklarer Linda Duffy, Vice President Marketing hos Jungheinrich.

Fokus på pionerånd og ekte merkevare

Den digitale kampanjen med slagordet: "Vi er pioneren innen internlogistikk" er ment å øke bevisstheten rundt Jungheinrich sin merkevare, blant digitale kundegrupper. I tillegg skal den presentere Jungheinrich som en innovativ og attraktiv arbeidsgiver som er pådriver for de viktige fremtidige temaene automasjon, elektromobilitet og bærekraft. "Denne kampanjen viser hvem vi er og også hvem vi leter etter: mennesker som ønsker å gjøre en forskjell og bidra til å forme fremtidens internlogistikk," sier Duffy.

Den digitale kampanjen vil frontes av Jungheinrich sin nye merkevareambassadør, Nico Rosberg. Bærekraftgründeren og verdensmester i Formel 1 fra 2016 er medgründer av Greentech Festival, en global plattform for fremtidens teknologier. "Nico brenner for innovative og visjonære temaer. Akkurat som vi. Sammen ønsker vi å bruke vår pionerånd og kommunisere ideene våre for fremtidens bærekraftige lagre enda sterkere. Jungheinrich er fremtidens varemerke innen internlogistikk, og vi ønsker å posisjonere oss slik." Vi er også helt avhengig av vår egen arbeidsstyrke for å gjøre dette: "Kolleger over hele verden er viktige bidragsytere som samhandler med kunder og potensielle nye talenter hver dag. De gjør merkevareløftet vårt til virkelighet," sier Duffy.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.youtube.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Knytter merkevaren opp mot fremtidens temaer

Kampanjen fokuserer på temaer som bærekrafteffektive og klimavennlige drivteknologier og automatisering av lagerprosesser.

"Bærekraft er dypt forankret i Jungheinrich sin bedriftskultur," understreker Duffy. "Ansvarlig bruk av ressursene våre er en sak som ligger oss på hjertet. Vi ønsker å lage nye impulser, forlate opptråkkede stier og tørre å prøve noe nytt. Det er nettopp denne ånden kampanjen "Pioneren innen internlogistikk" formidler."

Her kan du lese mer om markedsføringskampanjen.

Nøkkelord

Kontakter

Jungheinrich har svaret på logistikkspørsmålene du måtte ha når det gjelder interne transport- og lagersystemer. I Norge har vi tilbudt produkter og tjenester rundt trucker siden 1969. På områdene gaffeltrucker, automatiske trucker, reoler, service og vedlikehold er vi blant de største i Europa. Med mer enn 18 000 ansatte og 40 salgs- og serviceorganisasjoner over hele verden, er vi et ledende selskap for dagens og morgendagens behov.

I Norge er vi cirka 145 ansatte, med hovedkontor på Alnabru i Oslo. I tillegg har vi kontorer i Trondheim, Bergen og Sandnes. Vi sikrer at kundene våre har de mest kostnadseffektive produktene, systemene og tjenestene som finnes på markedet. Uavhengig av bransje eller størrelse på bedrift.

Følg pressemeldinger fra Jungheinrich

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Jungheinrich på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Jungheinrich

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye