MSC Cruises

MSC CRUISES INTRODUSERER NYTT FUTURE CRUISE-PROGRAM

MSC Cruises introduserer et nytt og forbedret Future Cruise-program. Programmet skal være til nytte for reisebyråer og MSC Cruises gjester som har brukt byrå, og som ønsker å bestille sitt neste cruise mens de er ombord.
Future Cruise area onboard MSC World Europa (Credit Ivan Sarfatti)

De opprinnelige agentene vil motta full provisjon for enhver ny bestilling som gjøres ombord. MSC Cruises mener den nye ordningen vil gjøre det mulig å fordele byråressurser bedre, og gi nye muligheter og kunderelasjoner.

Det nye programmet inkluderer et redusert innskudd ombord fra NOK 1000 per person for deres neste cruise. I tillegg får gjestene større fleksibilitet slik at en reservasjon kan endres for å tilpasses kundens behov før sluttbetaling, samt en utvidet tidsramme for ‘beste prisgaranti’.

De eksisterende fordelene med MSC Cruises "Future Cruise Program" vil også fortsette. Disse inkluderer opptil €200 i skipskreditt for neste cruise, doble poeng for cruiseselskapets lojalitetsprogram MSC Voyagers Club og muligheten til å kombinere markedstilbud med belønningsordningen. Gjestene får også velge fra det beste utvalget av lugarer og suiter.

– Vi tror at det nye Future Cruise-programmet er en forlengelse av byråers virksomhet fordi vi fortsetter å bygge lojalitet med våre verdsatte reisepartnere, sier Achille Staiano, SVP Global Sales, MSC Cruises.

– Vi er sikre på at dette nye initiativet vil være en vinn-vinn for cruisegjestene. Fornøyde gjester om bord på MSC Cruises skip betyr at reisebyråene også har svært fornøyde kunder. Vi ser også at gjester som har tilgang til premiumkonseptet MSC Yacht Club har en sterk tilbøyelighet til å bestille sitt neste cruise mens de er ombord. De vil dermed dra stor nytte av Future Cruise-programmet. Det nye programmet vil appellere enda bredere til både agenter og forbrukere.

Gjester ombord på MSC Cruises' skip har tilgang til informasjon og de beste tilbudene gjennom dedikerte Future Cruise-team ombord. Hver ny bestilling vil generere en e-postbekreftelse til en agent som fortsetter å administrere kundeforholdet når de kommer hjem fra cruiset.

Mer informasjon om det nye Future Cruise-programmet er tilgjengelig på MSC Book som er MSC Cruises nettsted for reisebyråer.

Future Cruise area onboard MSC World Europa (Credit Ivan Sarfatti)

Om MSC Cruises

MSC Cruises
Av. Eugène-Pittard 16
1206 Genève, Switzerland

21898090https://www.msccruises.no/

MSC Cruises er verdens største privateide cruiserederi, og er en ledende aktør i Europa, Sør-Amerika og Sør-Afrika. Skipene våre seiler hele året i Middelhavet og Karibia, og sesongrutene omfatter Nord-EuropaSør-AmerikaSør-AfrikaKinaDubai, Abu Dhabi og Qatar.
Selskapet har vokst med 800 % siden 2004, og hadde i 2017 to millioner passasjerer og solide finansielle resultater med en omsetning på 2,2 milliarder euro. MSC Cruises er et europeisk selskap med base i Sveits og dype røtter i Middelhavet. Selskapet har over 23 700 ansatte globalt, og selger cruisereiser i 70 land rundt om i verden.

Følg pressemeldinger fra MSC Cruises

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra MSC Cruises på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra MSC Cruises

MSC CRUISES ÅPNER SALG FOR VINTERSESONGEN 2024/25 MED MER ENN 150 GLOBALE SEILASER NÅ TILGJENGELIGE FOR BOOKING2.8.2023 10:06:17 CEST | Pressemelding

Seks skip vil betjene det Karibiskehavet med et stort utvalg av reiseruter fra Miami, Port Canaveral (Orlando), New York City og Martinique. I Middelhavet vil MSC World Europa, det banebrytende første skipet i rederiets futuristiske World Class-flåte, fortrylle gjester med sitt design og fasiliteter om bord. MSC Euribias nye base i Midtøsten gir gjestene sjansen til å fordype seg i regionens unike kulturer.

Ocean Cay MSC Marine Reserve tildelt Mission Blue 'Hope Spot' betegnelse som anerkjennelse for pågående bevaringsarbeid12.7.2023 10:24:20 CEST | Pressemelding

Ocean Cay MSC Marine Reserve på Bahamas har formelt blitt utnevnt til et 'Hope Spot'. Pierfrancesco Vago – MSC Foundation styremedlem og leder av Executive Committee, og administrerende styreleder i Cruise Division of MSC Group – ble anerkjent som Hope Spot Champion av Mission Blue, den ideelle organisasjonen grunnlagt av den anerkjente oseanografen Dr. Sylvia Earle for å fremme beskyttelsen av marine økosystemer.