Škoda kjører Tour of Norway

Škoda stiller som selvskreven turkamerat under Tour of Norway, og skal heie frem verdens beste syklister gjennom noe av det vakreste Norge har å by på.
God Tur fra Škoda Norge

Som aktiv støttespiller og samarbeidspartner for en rekke sykkelritt og -lag nasjonalt og internasjonalt, inkludert Tour de France, Uno-X Pro Cycling Team og Norges Cykleforbund, skal Škoda denne gangen følge syklistene gjennom noen av Norges aller vakreste omgivelser.

- Vi er stolte av å være med som offisiell bilpartner under Tour of Norway, og skal ønske verdens beste syklister fra hele 19 lag God Tur gjennom norske fjorder og fjell. Dette støtter opp under verdiene vi står for i Škoda, der vi blant annet ønsker å tilrettelegge for gode turopplevelser, sier Martine Behrens, Škoda-direktør i Norge.

Årets Tour of Norway går over fire dager i pinsehelgen og starter med prolog i Bergen, fredag 26. mai. Deretter går turen videre innover Hardanger og til Hovden i Setesdal, før den avsluttes i Stavanger søndag 28. og mandag 29. mai.

Du møter Škoda på Bryggen i Bergen fredag 26. mai mellom 16:00 og 21:00, og i Stavanger på Torget den 29. mai mellom 10:00 og 16:00.

God Tur!

God Tur fra Škoda Norge