Oda

Oda har Norges mest fornøyde dagligvarekunder

Del
For tredje år på rad har Oda vunnet Norsk kundebarometers undersøkelse om kundetilfredshet i dagligvarebransjen. Extra og Meny kommer på andre og tredje plass. - Dette beviser at norske kunder er mer fornøyd med å handle dagligvarer på nett enn i fysisk butikk, uttaler Norgessjef Tor Erik Aag.
Kommersiell direktør i Oda
Kommersiell direktør i Oda

5184 norske forbrukere har sagt sin mening i årets undersøkelse, og fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester av. Til sammen har 159 virksomheter fra rundt 30 ulike bransjer blitt bedømt.

- Dette er et utrolig hyggelig kompliment å få! Vi jobber hver dag for å gjøre livet til kundene våre enklere ved å levere rimelige varer hjem på døra. Det er gøy og inspirerende å se at vi lykkes med dette år etter år, sier Aag.

Oda er Norges største matbutikk på nett og tilbyr over halvparten av Norges befolkning dagligvarer levert hjem på døra.

- Å lage en god kundeoppelvelse gjennomsyrer måten vi jobber på i Oda. Det handler om alt fra at vi skal tilby kundene det bredeste vareutvalget i dagligvaremarkedet, til at vi skal ha en enkel og inspirerende nettbutikk å handle i og ikke minst ha Norges hyggeligste kundeservice, avslutter Aag.

Kontakter

Bilder

Kommersiell direktør i Oda
Kommersiell direktør i Oda
Last ned bilde

Om Oda

Oda
Oda
Nydalsveien 24
0484 Oslo

24 17 99 99https://oda.com/no/

Oda er Norges største matbutikk på nett. Oda tilbyr et bredt utvalg dagligvarer og middagsretter lever på døra.

Selskapet ble startet i 2013 av 10 gründere med mål om å lage Norges beste handleopplevelse for dagligvarer og for å gjøre hverdagene friere og enklere. Nå er Oda det selskapet i sin kategori med raskest vekst i hele Norden.

Følg pressemeldinger fra Oda

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Oda på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Oda

Oda styrker fokus på Norge og Sverige og nedbemanner 150 i Oda Group Services4.6.2024 10:46:00 CEST | Pressemelding

Oda har mål om å nå lønnsomhet i både det norske og svenske markedet i løpet av 2025. Fremover ønsker selskapet å styrke fokus på det norske og svenske markedet og utsetter derfor videre internasjonal ekspansjon. I den forbindelse har selskapet varslet på et allmøte i dag at 150 ansatte vil bli nedbemannet i Oda Group Service, og at den svenske, norske og globale lederguppen vil bli slått sammen.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye