Årets kjøpmenn i Reitan Convenience Norge
Endelig kunne kjøpmenn, eiere, leverandører og ansatte møtes igjen på det årlige Riksmøtet. Her ble årets kjøpmenn kåret og feiret til stor jubel fra kolleger.
AnnaMaria Carnemark, administrerende direktør i Reitan Convenience Norge, hyller årets vinnere.
- Vi er utrolig stolte av Mads-Birger, Erik og Heidi som driver butikker i verdensklasse. Hver dag møter de kundene våre med et stort smil og de er fantastiske ambassadører for Narvesen, 7-Eleven, YX 7-Eleven og ikke minst hele Reitan Convenience, sier Carnemark.
Det som kjennetegner årets kjøpmenn er at de er dyktige ledere, de ser muligheter og tar stadig butikkene sine et steg videre.
- Kåringen av årets kjøpmann er en prestisjefylt pris som henger høyt. Å vinne den betyr at man er best i Norge til å drive butikk og at de leverer kundemøter i verdensklasse, sier hun og legger til:
- Vi er ett lag og det er stort for alle når vi har kåringer som dette. Det er alltid jevnt mellom finalistene, for vi har jo faktisk Norges beste kjøpmenn.
Årets kjøpmann YX 7-Eleven: Heidi Johnsen, Lyngdal
Juryens begrunnelse:
Årets kjøpmann er en positiv energibunt med en imponerende vilje til å alltid ville bli bedre. Kjøpmannen utfordrer gjerne og kommer med forslag, slik at stasjonen og kjeden alltid skal levere på sitt beste.
Kjøpmannen er en dyktig leder med omsorg for teamet sitt, bidrar mye for kjeden, og er en god kulturbygger som gjerne deler av sin kompetanse til nye og gamle kollegaer.
Kjøpmannen ser alltid etter nye salgsmuligheter, tør og prøve, og sprenger salgsgrenser ingen trodde var mulig. Stasjonen har med sin salgsvekst vokst ut av infrastrukturen både i butikken og på drivstoff.
Årets kjøpmann 7-Eleven: Erik Klippenberg, Stavanger
Juryens begrunnelse:
Årets kjøpmann i 7-Eleven er et forbilde for mange kjøpmenn i alle våre kjeder. Kjøpmannen leter alltid etter muligheter til å bruke konseptet for å skape gode kundeopplevelser, og skaper nye suksesshistorier gang på gang. Kjøpmannen går i front når både kjeden og butikken skal utvikle seg, og er en strålende ambassadør for merkevaren.
Kjøpmannen er en god leder som får med seg teamet sitt. Årets kjøpmannutvikler utrolig gode og engasjerte ansatte.
Fra kjøpmannen gikk på Talentprogrammet for 12 år siden har han hatt som mål om å utvikle seg og butikken hvert år. Og det har han klart, med høyere omsetning, flere kunder og en sterk posisjon i vårt system.
Årets kjøpmann Narvesen: Mads- Birger Olaussen, Bodø.
Juryens begrunnelse:
Årets kjøpmann i Narvesen har i en årrekke jobbet hardt og målrettet for å skape gode resultater. Med stort fokus har Kjøpmannen klart å utvikle kategoriene mat og drikke til å bli butikkens viktigste inntektskilder. Enhver ny salgsmulighet omfavnes umiddelbart og gang på gang settes nye salgsrekorder i butikken. Kjøpmannen er opptatt av at andre skal lykkes og deler sin kompetanse og beste praksis med hele kjeden. Kjøpmannen utfordrer og er positivt krevende, han gir ærlige og usminkede tilbakemeldinger - alltid med et ønske om at vi sammen skal bli bedre.
Kundene setter stor pris på Kjøpmannen og hans dyktige selgere, det er alltid latter og god stemning i denne butikken. Han har stor omsorg for andre mennesker og vi vet at mange tar turen innom butikken bare for å slå av en prat. Han har vært en fantastisk ambassadør for merkevaren vår igjennom 12 år.
Kontakter
Gina Elisabeth RudsrudKommunikasjonsrådgiver
Tel:+47 95701965gina.elisabeth.rudsrud@reitanconvenience.noBilder
Om Reitan Convenience
Reitan Convenience er et selskap i Reitan Retail og en sterk aktør i kiosk- og convenience-markedet i Norden og Baltikum.
Reitan Convenience Norway omfatter Narvesen, 7-Eleven, Northland og Caffeine. Totalt er vi over 400 butikker fra Hammerfest i Nord til Kristiansand i sør, som drives lokalt av selvstendige Kjøpmenn og deres ansatte. Vi tror på enkeltmennesket, drivkraften i egeninteressen og at selvtillit og resultater skapes gjennom entusiastisk samarbeid med andre mennesker.
Sammen gjør vi hverdagen litt enklere og verden litt bedre. Gjennom sterke verdier, effektiv drift og lokalt eierskap skal vi skape de beste handleopplevelsene. Vi skal være nære og deltagende i kundenes liv og synlige i lokalsamfunnet.
Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience
Reitan Convenience Norway øker kommersiell satsning med ny kommersiell direktør og salgsdirektør10.10.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding
Salman Sakizi, tidligere salgsdirektør, inntrer rollen som kommersiell direktør i Reitan Convenience Norway (RCN) sin nye kommersielle avdeling. Dermed blir Bente Pedersen, tidligere regionsjef, ny salgsdirektør i RCN.
Narvesen gjentar kaffetradisjon og donerer 1 kr per solgte kaffekopp til TV-aksjonen: - Årets viktigste kampanje1.10.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
De tre første ukene i oktober donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til årets TV-aksjon. Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på den store aksjonsdagen søndag 20. oktober. Kaffekampanjen har blitt en årelang tradisjon for kioskkjeden, som samarbeider med TV-aksjonen for syvende år på rad.
7-Eleven inngår samarbeid med Kreftforeningen: - Donerer 5 kr per solgte Pink Burger til Rosa sløyfe-aksjonen27.9.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen. I hele oktober tilbyr 7-Eleven fisk- og kyllingburgere med rosa burgerbrød i deres butikker i by og langs vei. 5 kr per solgte rosa burger doneres til Rosa sløyfe og deres forskningsarbeid på brystkreft.
Narvesen lanserer plantebaserte nyheter med Hanne-Lene Dahlgren: - Vil gjøre det enklere for kunden å ta gode valg i tråd med norske kostråd21.8.2024 08:47:20 CEST | Pressemelding
I begynnelsen av året kunne Narvesen dele nyheten om kjedens nye samarbeid med kokebokforfatter og samfunnsdebattant, Hanne-Lene Dahlgren – også kjent som Norges største «vegetarentusiast». Denne uken lanseres de nye plantebaserte produktene eksklusivt i Narvesen sine butikker.
Narvesen åpner testlab for gode valg på farten4.6.2024 18:57:42 CEST | Pressemelding
Tirsdag 4. juni åpnet Narvesen offisielt dørene til sin nye testlab på Jernbanetorget i Oslo. Den nyoppussede konseptbutikken er en pilot for bærekraftig utvikling av kjeden og tiltak som skal gjøre det enklere for kunden å ta gode valg på farten.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom