Gull til Vita Hjertego' Grønnsakspostei
Grønnsaksposteien, som ble lansert i 2019 som en del av Mills' satsing på grønne produkter, ble en umiddelbar suksess i markedet.
Den består av kikerter, gulrot og brokkoli, og er helt uten kjøtt. Den produseres ved Mills-fabrikken i Drammen.
I dag vant den prisen for nykommere under ANFO Effekt. Juryen skriver blant annet i begrunnelsen:
Her har man lykkes godt i alle ledd fra produktutvikling, valg av mormerke/merkevare og utnyttelse av et beskjedent og begrenset budsjett for lansering.
Juryen lot seg imponere av et solid case, klare målsetninger og svært gode resultater som har resultert en stor andel nye brukere til kategorien.
Marketingdirektør Lars Marius Lauten i Mills er veldig glad for at grønnsaksfavoritten vant gull.
– Helt fra lansering har forbrukerne elsket Vita Hjertego' Grønnsakspålegg, og det er ekstra gøy at jobben vi har gjort blir lagt merke til i bransjen. Her har det vært godt lagspill innad i Mills, og jeg vil spesielt trekke frem den fantastiske produktutviklingsjobben. Dette er vi skikkelig stolte av, og gir oss enda større motivasjon til å utvikle plantebaserte produkter.
I tillegg til gullet, vant Mills DIPLOM i kategorien SMART SINGEL for Mills Polarkaviar, og Olivero fikk SØLV i kategorien VEKST.
Nøkkelord
Kontakter
Kjersti JohannessenInformasjonssjef
Tel:+4790557855kjersti.johannessen@mills.noBilder
Om Mills
Mills AS er et norsk selskap etablert på Grünerløkka i Oslo i 1885. Der holder vi hus fremdeles. Vi produserer og markedsfører flere av landets mest kjente og kjære matvarer under merkevarene Plantego’, Delikat, Mills, Vita hjertego’, Soft Flora, Olivero og Melange. Vi skaper små og store øyeblikk av matglede hver dag!
Følg pressemeldinger fra Mills
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Mills på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Mills
Agra tar en bit av Nordens største kebabselskap5.11.2024 13:00:00 CET | Pressemelding
Agra konsernet har i dag signert en avtale om kjøp av 60% av aksjene i Schysst Käk AB som siden de lanserte "hela Sveriges hemmakebab" har vært pioneren i å etablere kebab som et hjemme-måltid og fått millioner av svenske fans. Etter bare 7 år i markedet har den årlige omsetningen passert 400 mill SEK og Schysst Käk er for lengst etablert som en sterk merkevare i svensk dagligvare.
Vi lanserer Mills Grønnsakspostei!30.8.2024 13:25:45 CEST | Pressemelding
En smøremyk og god postei, helt uten kjøtt.
Mills lanserer Eventyrpostei!28.9.2023 07:00:00 CEST | Pressemelding
Eventyrpostei fra Mills er en god og mild leverpostei som vil passe perfekt for barnefamilier. Den er lett å smøre på brødskiven og rik på jern.
Nordmenn baker fortsatt – og dette er favoritten!16.12.2022 11:14:39 CET | Pressemelding
Mange fant frem kjevle og bakebolle under pandemien, men holder bakegleden seg frem mot julen 2022?
Bærekraftpris til Mills24.10.2022 14:19:27 CEST | Pressemelding
Matprodusenten fikk tildelt utmerkelsen for sitt klimaarbeid.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom