Medietilsynet betaler ut 92 millionar kroner til 132 medium i koronastøtte

201 medium søkte om støtte frå ordninga, fordelt på 18 nettaviser, 95 papiraviser, éin lokal-tv-kanal, 20 radiokanalar og 67 tidsskrift.
For å kvalifisere til støtte, må mediet oppfylle kriteria for å få kompensasjon for inntektsbortfall som følge av koronakrisa. Blant anna blir det stilt krav om at mediet må drive regelmessig journalistisk produksjon og kunne dokumentere å ha hatt eit fall i omsetninga på minst 15 prosent samanlikna med same periode i 2019.
Flest papiraviser får støtte
Av dei 132 media som får støtte, er det flest papiraviser. 59 papiraviser får til saman vel 50 millionar kroner, meir enn halvparten av den totale summen som blir fordelt. 47 tidsskrift, 16 radiokanalar og ti nettaviser får støtte.
Adresseavisen får størst tilskott med litt over 11 millionar kroner. På andre plass kommer Dagens Næringsliv med 7,3 millionar kroner, mens P4 Radio Hele Norge får 5,4 millionar kroner. I gjennomsnitt får kvart medium som kvalifiserer til støtte, litt over 820 000 kroner.
Slik er fordelinga til dei ulike mediekategoriane:
Mediekategori |
Utbetalt støtte |
Antall medium |
Papiravis |
50 091 851 |
59 |
Tidsskrift |
15 130 418 |
47 |
Radio |
15 979 578 |
16 |
Nettavis |
10 658 438 |
10 |
Sum |
91 859 851 |
132 |
69 medium som har søkt, kvalifiserer ikkje til å få kompensasjon. 47 medium, eller nær 70 prosent av dei som har søkt, får avslag fordi omsetningsfallet deira er under 15 prosent og dermed ikkje høgt nok til å kvalifisere for støtte. 13 medium får avslag fordi driftsresultatet for dei tre første månadene i 2020 er høgare enn driftsresultatet for same periode i 2019, mens fem medium får avslag fordi dei ikkje har tilsette medarbeidarar. Tre medium får avslag fordi den berekna kompensasjonen er under 25 000 kroner og dermed ikkje blir utbetalt. Eitt medium har gått konkurs.
Sjå heile lista over søkarane og kor mykje dei fekk innvilga i støtte her
Les meir om kompensasjonsordninga for redaktørstyrte medium her
Heile ramma er ikkje fordelt
Stortinget har løyvd 300 millionar kroner til kompensasjonsordninga, mens det altså berre er fordelt ein knapp tredel.
– Medietilsynet må vurdere søknadene opp mot kriteria i forskrifta, og når dei som er kvalifiserte får støtte, blir summen vel 92 millionar kroner. Kva som skjer med dei resterande 208 millionane er ikkje avklart. Det må Kulturdepartementet ta stilling til, seier Velsand.
Nøkkelord
Kontakter
Nina BjerkeRådgiver, avdeling for kommunikasjon, rådgivning og analyse
Tel:41934154nina.bjerke@medietilsynet.noBilder

Om Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder om barn og unges bruk av digitale medier, setter aldersgrenser for kinofilm, forvalter støtteordninger, behandler søknader om og fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kulturdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Forbod mot reklame i radio og tv i påska16.4.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar desse dagane.
Endra aldersgrense på ny familiefilm etter tilsyn11.4.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
Den nye kinofilmen “Hundemannen” har fått ny aldersgrense etter at Medietilsynet har ført tilsyn med han. Filmen har nå aldersgrense 6 år mens den først var merka “tillaten for alle”.
Endringer i kringkastingsregelverket: Nye reklameregler og økte krav til universell utforming fra 1. mai4.4.2025 12:10:19 CEST | Pressemelding
Oppmykning i reglene for reklame, sponsing og produktplassering er blant lovendringene som gjelder for norske kringkastere og strømmetjenester fra 1. mai. Samtidig blir det skjerpede krav til universell utforming.
16 nye aviser søker om produksjonstilskudd26.3.2025 06:50:00 CET | Pressemelding
177 aviser har i år søkt om produksjonstilskudd til nyhets- og aktualitetsmedier. 16 av disse har ikke fått støtte tidligere. Blant de nye søkerne er det både lokalaviser og aviser med hele landet som nedslagsfelt.
Lav bevissthet om produktplassering hos norske TV-seere21.3.2025 06:50:00 CET | Pressemelding
Bare fire av ti har lagt merke til at program på norske TV-kanaler og strømmetjenester er merket med produktplassering, ifølge en undersøkelse som Kantar har gjort på oppdrag fra Medietilsynet. En like lav andel vet hva denne merkingen faktisk betyr.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom