PepsiCo

UEFA Champions League-finalen - Åpningsseremoni

Del
THE BLACK EYED PEAS ÅPNER FINALEN DEN 3. JUNI OSLO, 22 MAI, 2017 – UEFA og Pepsi MAX® feirer fansen med en live-opptreden fra The Black Eyed Peas før avspark i UEFA Champions League-finalen. Opptredenen er en del av «UEFA Champions League Final Opening Ceremony presented by Pepsi».

Hvis du vil se dette innholdet fra www.youtube.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Finalen, som i år spilles den 3. juni på National Stadium i Cardiff i Wales, sendes direkte i 220 land og er årets mest sette sportsarrangement.

«UEFA Champions League Final Opening Ceremony presented by Pepsi» er i sitt andre år, og vil igjen kombinere idrett, underholdning og musikk, denne gangen med The Black Eyed Peas som gir fansen et forrykende show med sine hitlåter.

–      Vi ønsker å formidle energien og spenningen hos fansen og publikum på tribunen, og alle andre som ser på Champions League-finalen, sier will.i.am i The Black Eyed Peas.

–      Vi er selv fotballfans, og vi vet hvor mye denne kampen betyr for de som er til stede, og de som sitter hjemme eller sammen med venner. Denne opptredenen betyr like mye for oss, og vi planlegger å levere et uforglemmelig show. 

Som en markering av samarbeidet vil Pepsi Max og Snapchat også tilby fans i det europeiske markedet en egen Snapchat-linse, som gjøres tilgjengelig fra 3. juni.

–      Vi er veldig glade for igjen å kunne tilby fotballfansen en musikkopptreden i toppklasse. Vi vet hvor mye UEFA Champions League finalen betyr for supporterne, og den lidenskapen ønsker vi å hylle gjennom en fantastisk opptreden fra The Black Eyed Peas, sier Natalia Filippociants, Senior Director, Brand Marketing, PepsiCo.

For PepsiCo er dette andre året med UEFA Champions League samarbeid, og Pepsi Max har også fått hjelp fra stjernespillerne Sergio Agüero, Alexis Sánchez and Vincent Kompany, til å skape engasjement i oppkjøringen til UEFA Champions League finalen.

For fotballfansen som tar turen til Cardiff for å se UEFA Champions League finalen, så har Pepsi MAX laget en overraskelse, en høyteknologisk opplevelse der fansen kan få en følelse av hvordan det er å gå fra garderoben, gjennom spillertunnelen og ut på banen.

Nøkkelord

Kontakter

UEFA Media & Public Relations
media@uefa.ch / +41 (0) 848 04 27 27


For PepsiCo:
mats.ektvedt@corpcom.no / Corporate Communications AS / +47 4142 3328

Lenker

Om PepsiCo

PepsiCo
Lilleakerveien 4, 5 etg.
0283 Oslo

+47 22 13 25 00http://www.pepsico.com.

About UEFA

UEFA – the Union of European Football Associations – is the governing body of European football. It is the umbrella organisation for 54 national football associations across Europe. Its objectives are to deal with all questions relating to European football, to promote football in a spirit of unity, solidarity, peace, understanding and fair play, without any discrimination on the part of politics, race, religion, gender or any other reason, to safeguard the values of European football, maintain relations with all stakeholders involved in European football, and support and safeguard its member associations for the overall well-being of the European game.

About PepsiCo

PepsiCo products are enjoyed by consumers one billion times a day in more than 200 countries and territories around the world. PepsiCo generated approximately $63 billion in net revenue in 2016, driven by a complementary food and beverage portfolio that includes Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. PepsiCo’s product portfolio includes a wide range of enjoyable foods and beverages, including 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales.

At the heart of PepsiCo is Performance with Purpose – our fundamental belief that the success of our company is inextricably linked to the sustainability of the world around. We believe that continuously improving the products we sell, operating responsibly to protect our planet and empowering people around the world is what enables PepsiCo to run a successful global company that creates long-term value for society and our shareholders. For more information, visit www.pepsico.com.

About The Black Eyed Peas

Since forming in 1995, six-time Grammy award-winning, multi-platinum recording artists The Black Eyed Peas have become one of the most globally successful groups, having sold over 35 million albums and over 120 million singles worldwide. They've sold over 3-million tickets and headlined over 300 different tour dates in 30 different countries.

The Black Eyed Peas have also lead and supported various philanthropic endeavors, including the #WHEREISTHELOVE in which they rereleased their 2003 #1 hit as a campaign in to end hate and violence around the world. Proceeds were donated to the i.am.angel Foundation that funds educational programs and college scholarships in the United States.

Følg pressemeldinger fra PepsiCo

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra PepsiCo

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye