Eika Alliansen
består av 66 lokalbanker, Eika Gruppen AS og Eika Boligkreditt AS. Lokalbankene i Eika Alliansen nyter høy tillit og tilfredshet blant kundene, og er en verdsatt drivkraft for vekst og utvikling i sine lokalsamfunn. Trygg og personlig kunderådgiving og et sterkere lokalt samfunnsengasjement skiller lokalbankene fra konkurrentene.

Eika Gruppen er eid av lokalbankene og utgjør finanskonsernet i Eika Alliansen. Eika Gruppens fremste visjon er å styrke lokalbanken. Selskapet leverer sikre og brukervennlige tjenester, spesielt tilpasset kundenes behov. Virksomheten omfatter bank, forsikring, sparing, pensjon, finansiering, kort og eiendomsmegling. Eika Alliansen er en av de største aktørene i det norske finansmarkedet og en vesentlig aktør for bærekraftig verdiskaping i lokalsamfunn over hele landet. Alliansen har en million kunder, over 3000 medarbeidere, 200 lokalbankkontorer og en samlet forvaltningskapital på mer enn 440 milliarder. www.eika.no

73 lokalbanker og De Lage Landen styrker leasingtilbudet for lokalt næringsliv.21.9.2017 09:00:00 CEST | Pressemelding

(20. september 2017) På vegne av 73 lokalbanker har Eika Gruppen tidligere i år inngått avtale med De Lage Landen Finans Norge (DLL) om formidling av leasing til lokalbankenes bedriftskunder. DLL er den tredje største merkeuavhengige leasing-leverandøren i Europa, er representert i 41 land og eies av nederlandske Rabobank Group. Avtalen er viktig for å styrke konkurranseevnen og opprettholde høyeste kundetilfredshet på BM.
  • Siste

Eika Alliansen