Jungheinrich-logo

Jungheinrich

Totalleverandør for hele lageret

Jungheinrich har svaret på logistikkspørsmålene du måtte ha når det gjelder interne transport- og lagersystemer. I Norge har vi tilbudt produkter og tjenester rundt trucker siden 1969. På områdene gaffeltrucker, automatiske trucker, reoler, service og vedlikehold er vi blant de største i Europa. Med mer enn 18 000 ansatte og 40 salgs- og serviceorganisasjoner over hele verden, er vi et ledende selskap for dagens og morgendagens behov.

I Norge er vi cirka 145 ansatte, med hovedkontor på Brobekk i Oslo. I tillegg har vi kontorer i Trondheim, Bergen og Sandnes. Vi sikrer at kundene våre har de mest kostnadseffektive produktene, systemene og tjenestene som finnes på markedet. Uavhengig av bransje eller størrelse på bedrift.

Jungheinrich starter produksjon i ny fabrikk i Chomutov, Tsjekkia16.6.2023 14:53:00 CEST | Pressemelding

Jungheinrich har startet produksjonen ved sin nye fabrikk i Chomutov, Tsjekkia. Etter en byggeperiode på rundt ti måneder rullet den første trucken, en elektrisk skyvemasttruck av typen ETV 216i, av produksjonsbåndet den 6. juni. Takket være det nye produksjonsstedet, som dekker et område på rundt 37 000 kvadratmeter, vil det bli skapt over 350 nye arbeidsplasser lokalt. Prosjektbudsjettet er på rundt 60 millioner euro.

Fikk nytt lager i havn på Svalbard på rekordtid4.5.2023 08:22:00 CEST | Pressemelding

Longyearbyen 2023: Lageret til Coop på Svalbard fikk en nødvendig oppgradering på rekordtid. Det tok totalt fire måneder fra tegninger ble presentert, til det oppgraderte lageret ble innviet en uke før tidsfristen. Prosessen startet med at Christian Simon, servicetekniker hos Jungheinrich, påpekte store avvik og mangler ved daværende reolsystem og mesaniner i Coop sitt lagerbygg på Svalbard. Avvikene på lageret ved kaia i Longyearbyen var alvorlige. Administrerende direktør hos Coop Svalbard SA, Ronny Strømnes og leder for lager og logistikk, Anna-Karin Lind innså at de måtte ta affære umiddelbart. Coop Svalbard har samarbeidet med Jungheinrich fra tidlig 2000-tall og Coop Norge har avtale med Jungheinrich Norge på trucker. Derfor var det naturlig å bruke totalleverandøren Jungheinrich også i det nye lagerprosjektet. Børge B. Hestdahl, prosjektleder i systemavdelingen til Jungheinrich, presenterte tegninger til nytt lager i starten av desember. Bestillingen besto av nye reoler med 1791
  • Siste

Totalleverandør for hele lageret