Paramount

Pluto TV, et Paramount-selskap, er den ledende gratis strømme-tjenesten som leverer hundrevis av live-kanaler og tusenvis av titler “on demand” til et globalt publikum på 80 millioner månedlige aktive brukere. Den  Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og andre TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og selskapets voksende internasjonale fotavtrykk strekker seg over tre kontinenter og over 35 markeder.

• Paramount

Se Barcelonas Graham Hansen og Syrstad Engen i El Clásico – gratis på Pluto TV22.3.2024 14:08:18 CET | Pressemelding

Vi minner om at nordmenn kan se Real Madrid mot Barcelona i Spanias gjeveste fotballoppgjør, El Clásico, søndag 24. mars kl. 17.50 – gratis på «DAZN Women's Football Channel» på Pluto TV. I spillerstallen til Barcelona finner vi også blant annet de norske stjernespillerne, Caroline Graham Hansen og Ingrid Syrstad Engen som gjør denne kampen ekstra spennende for fotball-ivrige nordmenn! Om Pluto TV Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste som leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler on-demand til et globalt publikum. Den Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, innhold for barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og kanalens voksende internasjo

Champions League søndag kl. 16. Se Vipers Kristiansand vs Team Esbjerg på Pluto TV19.1.2024 08:00:00 CET | Pressemelding

Pluto TV fortsetter å levere førsteklasses håndballunderholdning, denne gangen med et eksklusivt møte mellom Team Esbjerg og de norske damene fra Vipers i EHF Champions League for kvinner. Etter en imponerende seier mot Krim Mercator Ljubljana, er Vipers klare for et nytt oppgjør. Kampen mellom Team Esbjerg og Vipers vil finne sted søndag 21. januar klokken 16.00, og håndballentusiaster kan følge hvert nervepirrende øyeblikk helt gratis på Pluto TV Sport-kanalen. Team Esbjerg, med spillere som Nora Mørk og Henny Reistad i spissen, har vist seg som en formidabel motstander i Champions League etter åtte solide seiere! Nå står danskene overfor den norske utfordreren Vipers, som nylig imponerte med en 29-23 seier over Krim Mercator Ljubljana, hvor den norske landslagskeeperen Katrine Lunde reddet hele 44% av alle ballene som ble skutt på mål. Fans kan forvente en intens kamp der begge lagene vil kjempe for å sikre seg viktige poeng i gruppespillet.

PLUTO TV SENDER GRATIS LIVE FRA NORDIC BALTIC CUP I HJØRRING: SE DET NORSKE FUTSAL-LANDSLAGET MOT DANMARK DEN 14. DESEMBER SAMT SEMIFINALER, BRONSJEKAMP OG FINALE13.12.2023 12:39:09 CET | Pressemelding

Pluto TV kunngjør eksklusiv dekning av den etterlengtede Nordic Baltic Cup i Futsal, som arrangeres i Hjørring fra 12. til 17. desember. Et spesielt høydepunkt for norske fans blir den direktesendte futsalkampen mellom Norge og Danmark den 14. desember, samt de påfølgende semifinalene, bronsefinalen og selvfølgelig finalen – alt tilgjengelig gratis på Pluto TV. Deltakende nasjonale futsallag inkluderer Norge, Grønland, Danmark, Estland, Latvia og Litauen. Under ledelse av landslagstrener Morten Ravlo har det norske laget blitt nøye utvalgt, og ifølge Norsk Fotballforbund, lover Ravlo en spennende turnering med minst en debutant på det norske landslaget. Nordic Baltic Cup kan streames live fra Park Vendia i Hjørring, hvor kampene vil utfolde seg fra 12. – 17. desember. Denne nyutviklede futsal-turneringen erstatter Nordic Cup, og inkluderer nå Estland, Latvia og Litauen som deltakere. For Grønland representerer dette en betydningsfull sjanse til å konkurrere internasjonalt, og tidligere

Spenningsfylt håndballduell mellom THW Kiel og Kolstad gratis på Pluto TV onsdag kl. 18:306.12.2023 15:16:19 CET | Pressemelding

Håndballfans har en ny stor begivenhet i vente når Pluto TV kunngjør visningen av kampen mellom THW Kiel og Kolstad i Champions League. Etter tap mot Aalborg i forrige match, er Kolstad nå klare for å møte tyske THW Kiel i en kamp som lover høy intensitet og spenning fra start til slutt. – Kolstad overrasket i svært positiv forstand mot PSG og kom seg på imponerende vis ut av heksegryta i Paris med uavgjort/ett poeng. I Kiel er etter min mening alt mulig. Og om det går veien i Tyskland så snakker vi ikke bare om at Kolstad kan gå videre til sluttspillet, men at de kan få fribillett rett til kvartfinale. Kolstad har virkelig kommet inn i Champions League som en askeladd fra Trøndelag, sier Håkon Bjercke, som kommenterer kampene for Pluto TV. Pluto TV Sport-kanalen gir norske håndballentusiaster en unik mulighet til å følge dette prestisjefylte oppgjøret helt gratis. Det blir en kveld der støttespillere kan heie på lokale helter samtidig som de nyter håndball på aller høyeste nivå. Kampd

Se gratis på Pluto TV i kveld kl. 20.45: Spennende returoppgjør mellom Paris Saint Germain og Kolstad22.11.2023 09:38:18 CET | Pressemelding

En av de mest etterlengtede kampene fra Champions League i håndball for herrer er endelig her. Onsdag kl. 20:45 vil Paris Saint Germain gjøre alt de kan for å få revansj etter sitt nederlag mot Kolstad i den første kampen av gruppespillet, der Kolstad briljerte 36-31 mot den franske storklubben. Som alltid kan du følge de norske gutta gratis på Pluto TV Sport

Gratis Champions League-fest på Pluto TV: Vipers Kristiansand møter CS Rapid Bucuresti lørdag kl. 18:0017.11.2023 10:48:13 CET | Pressemelding

Håndballentusiaster i Norge kan virkelig glede seg til denne helgen når Vipers Kristiansand tar imot CS Rapid Bucuresti i EHF Champions League for kvinner. Gratis-strømmetjenesten Pluto TV kunne tidligere i uken avsløre at de har sikret seg rettighetene til å vise utvalgte kamper fra den prestisjefylte turneringen, som gjør at kampene er tilgjengelig uten betaling for seere i hele Norge.
  • Siste
  • >>