Autosync-logo

Autosync

AutoSync, tidligere Fremtind Service, er Norges største AutoPASS-utsteder med avtaler knyttet til nær to millioner kjøretøy. Selskapet er eid av Fremtind Forsikring som igjen er eid av SpareBank 1-gruppen, Eika Gruppen og DNB.

Som AutoPASS-utsteder er AutoSyncs hovedoppgaver; å tilby AutoPASS-rabattavtale, utstede bombrikke og kreve inn passeringsbeløp fra AutoPASS-avtalekunder. I 2023 sto AutoSync for innkreving av mer enn 7 milliarder kroner

Informasjon om kjøretøy synkroniseres med bomstasjoner i Norge og Norden helt automatisk. Vi samler informasjon om alle bompasseringene og ferjeturene og sørger for at kundene får alt på én faktura. Når de også får minst 20 prosent rabatt på alle bompasseringene sine så bidrar vi til å gjøre bilhverdagen enklere og billigere.

AutoSync fortsetter arbeidet med å gjøre bilhverdagen enklere for både privatbilister og bedrifter. Det gjør vi med smart bruk av data, nye digitale løsninger og også helt nye tjenester.