Lions Norge

Lions Clubs International er en frivillig, verdensomspennende humanitær organisasjon som har vært «til tjeneste» i over 100 år. Internasjonalt når vi ut til over 200 millioner mennesker årlig gjennom våre aktiviteter og prosjekter.

Lions Norge feirer 75 år i 2024.

Lions er gode venner som hjelper andre. Vi er alle forskjellige, men vi deler en felles oppfatning − samfunnet er hva vi gjør det til. Når du blir med Lions, blir du med i et globalt nettverk av hjelpende hender.

Lions Røde Fjær overrekker milliongave til Beitostølen Helsesportsenter26.3.2023 08:26:47 CEST | Pressemelding

Lørdag 25. mars, under avslutningsseremonien for Ridderrennet, ble gaven fra aksjonen Lions Røde Fjær overrakt Beitostølen Helsesportsenter. Hele 26 millioner kroner har driftige Lions-klubber og medlemmer samlet inn. Milliongaven vil bidra til byggingen av et nytt familiehus på Helsesportsenteret. Til tross for korona og utsettelser har det vært aktiv og utholdende jobbing fra medlemmene i Lions helt siden august 2018.

Lions Norge feirer 75 år i 2024.