Zara Larsson slipper albumet Poster Girl

I dag slipper popstjernen Zara Larsson sitt høyt forventede album Poster Girl.
Zara Larsson - Poster Girl

Det inneholder 12 kraftfulle, oppløftende og veldig personlige låter – som viser hvordan Zara har blitt en ung kvinne, samtidig som det fanger hennes livlige personlighet.

Hør Poster Girl HER

«Da jeg laget dette albumet vokste jeg som person», forteller Zara. «Den røde tråden er jeg som vokser opp, om som er mer komfortabel og selvsikker. Jeg er ikke en tenåring lenger, jeg er en ung kvinne».

For å markere den internasjonale kvinnedagen 8. mars, skal Zara holde en eksklusiv, online konsert hvor hun fremfører låter fra Poster Girl, samt noen av hennes største hits. Livestreamen kan sees eksklusivt og i en begrenset periode via Zaras YouTube-kanal, i samarbeid med IKEA og Live Nation.

Zara slipper også to nye videoer; en live VEVO-opptreden av tittelsporet «Poster Girl» og lyricvideo til låten «Need Someone».

Zara Larsson er ikke «bare» en «Poster Girl», hun er en ny type popstjerne. Bare 23 år gammel har den Stockholm-baserte sensasjonen vist at hun har en sjette sans for melodier med hitliste-anthems som «Lush Life», «Never Forget You», «I Would Like», «Symphony» og «Ruin My Life» for å nevne noen. Hennes første internasjonale album, So Good, ble den nest mest streamede debuten av en kvinnelig artist noensinne, på Spotify. Oppfølgeren, Poster Girl, viser uten tvil at Zara er blant eliten når det kommer til popmusikk. Hun har blandet sammen sine musikalske kjærligheter (Abbas melodramatikk og det styrkende R&B-elementet fra tidlig Rihanna), sammen med temaer som feminisme, berømmelse og om å finne seg selv. På listen over samarbeidspartnere for albumet finner man store navn som Youg Thug («Talk About Love»), Max Martin, Julia Michaels, Justin Tranter (Selena Gomez, Dua Lipa, Justin Bieber), Steve Mac (Ed Sheeran, Years & Years) og Camille Purcell (Little Mix, Mabel).

Tracklist:

1. Love Me Land
  2. Talk About Love feat. Young Thug
  3. Need Someone
  4. Right Here
  5. Wow
  6. Poster Girl
  7. I Need Love
  8. Look What You’ve Done
  9. Ruin My Life
  10. Stick With You
  11. FFF
  12. What Happens Here

Flere bilder finnes HER

Zara Larsson - Poster Girl

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.