ZadeKing med sommerlåt!

Norges ukronede afropopkonge ZadeKing er endelig ute med ny musikk, og den karismatiske Haldengutten gir oss nok en gang en grunn til å starte sommerferien tidlig med den catchy og sommerlige låten «Gjøre noe dumt».

Med hans unike, sprudlende og upretensiøse tilstedeværelse har ZadeKing spredd positiv energi med låter som «Hola Mamacita», «Ta det rolig» ft. Morgan Sulele, og «Kumbaya». Han har også hatt flere radiolistinger på mP3, P3 og P3X og har på veien generert mer enn 10 millioner streams. Hans ærlige tekster og skinnende personlighet sørger for høy energi på scenen og lav terskel for feststemning i publikum.

For kort tid siden slapp han sammen med Hagle og Blåsemafian låten «Høl i potta», som siden slipp har ligget godt inne i topp 50, med en foreløpig peak på #12.

«Altså, alle har hatt eller har et crush som kan få deg til å glemme sunn fornuft..så man gjør kanskje noe for denne personen eller med for den slags skyld, som man kanskje kommer til åangre på senere. Noen som det er verdt å gjøre noe dumt med.» - ZadeKing.

Låten er laget sammen med hitmaskinene Morgan Sulele og Anders Nilsen, og er akkurat den låten du trenger i sommer.

Jeg håper folk digger låta og viber med den i sommer.

La deg rive med og dans uten hemninger.

«Gjøre noe dumt» er ute fredag 10. juni.»

(C) Peter Bruteig Henriksen
(C) Peter Bruteig Henriksen

Rat City er tilbake med "Lucky Luke"!23.6.2022 09:34:32 CEST | Pressemelding

Stjernelaget Rat City slo gjennom med et brak da de slapp den spellemannsnominerte singelen Kind of Love med Isak Heim i 2019, og som per i dag har drøye 40 millioner streams. Siden har produksjons- og låtskriverteamet pumpet ut hits på løpende bånd, både i det audiovisuelle prosjektet Rat City, og for andre artister. Dagny, Kiesza og Ruben er blant de som har fått god drahjelp av Rat City på noen av sine største hit-låter.

Hkeem slipper "Jetter"!23.6.2022 09:25:47 CEST | Pressemelding

Hkeem er kun 24 år gammel, men har allerede passert 100 millioner streams, stått på noen av landets største scener og vunnet to Spellemannspriser. Tidligere i år slapp han «Se hvor vi er nå» - en låt der Hkeem ser tilbake på det han har oppnådd og veien dit, og «Gi meg» - en låt som tar opp viktigheten av å gi seg selv tiden det tar å bearbeide ting man går gjennom. Nå er han klar med «Jetter» - en sommerlig låt som handler om at «hun» - etter at man har tatt avstand og samtidig oppnådd noen ting på veien, plutselig vil komme tilbake.