Norges Bowlingforbund (NBF)Norges Bowlingforbund (NBF)

X-IDÉ ny hovedsponsor for Norges Bowlingforbund.

NBF signerte i begynnelsen av mai en samarbeidsavtale med XIDÉ as som ny hovedsponsor. Avtalen er 2-årig. De overtar den nasjonale ligaens navn, som fra denne sesongen 2021/2022 skal hete X-IDÉ-Ligaen.
Generalsekretær Kirsten Wille og salgssjef Cato Nordberg med signert kontrakt.

X-IDÉ er et teknisk, moderne Grafisk Hus med engasjerte, dedikerte og profesjonelle medarbeidere.  Det er 38 ansatte med regionskontorer på Hamar og i Drammen.

De holder til på Lørenskog utenfor Oslo i et produksjonslokale på 2500 kvm med alt av maskiner innen offsettrykk, digitaltrykk, storformat og ferdiggjøring. Dehar også en stor profil- og gaveavdeling, med alt det innebærer av sublimering, tampotrykk, silketrykk, brodering og transfertrykk for tekstiler. Dette gjør dem ekstremt konkurransedyktige på levering av slike produkter og tjenester.

Salgsjef i X-IDÉ, Cato Nordberg er svært fornøyd med å inngå et samarbeide med Norges Bowlingforbund;

X-IDÉ har i en årrekke sponset både bredde- og toppidrett. Lokalt ser vi det også som et samfunnsansvar. Vi er aktiv partner i flere idrettslag på Romerike, Innlandet og i Oslo, samt på landslagsnivå/toppidrett. Vi ønsker verdifull profilering og velger oss sponsorvirksomhet som forsterker positive inntrykk av oss som selskap. Bowling er et nytt og spennende bekjentskap for oss, men samtidig noe vi kjenner til og har prøvd på selskaps- og vennenivå. Det er en stor idrett på verdensbasis, men samtidig den perfekte arena for kompisgjengen. Vi ønsker å motivere ansatte til å være fysisk aktive og mener vi derfor kan være synlig på forskjellige arenaer. Det er med på å bygge omdømme, stolthet og intern kultur i X-IDÉ.

Vi i NBF er svært glade for å få XIDÉ med på laget, og vi ser at den kompetansen og de tjenestene XIDÉ kan tilby, vil være med på å løfte hele organisasjonen og bidra til å synliggjøre og profilere sporten på en helt ny måte.
Vi ser frem til et spennende samarbeide med X-IDÉ for å utvikle Norsk Bowling sier Generalsekretær i NBF, Kirsten Wille.

X-IDÉ as
Cato Nordberg, Salgsjef
Mob. 91108498
Cato@xide.no

Generalsekretær Kirsten Wille og salgssjef Cato Nordberg med signert kontrakt.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Bowlingforbund (NBF) på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.