Vings Ocean Beach Club på Gran Canaria ble Travellers’ Choice-vinner

Hvert år sammenstiller nettstedet Tripadvisor anmeldelser og rangeringer fra reisende over hele verden hvor blant annet de beste hotellene blir valgt ut. Vings familiehotell, Ocean Beach Club på Gran Canaria, har nå sikret seg en plass i den eksklusive gruppen av Travellers' Choice-vinnere som beste hotell.

- Det at Ocean Beach Club mottar denne utmerkelsen er et fantastisk bevis på at gjestene liker produktet, designet og ikke minst servicen vår. Ocean Beach Club kombinerer skandinavisk design og en avslappende atmosfære på en måte som vi vet er etterspurt av våre gjester, og det er sannsynligvis bare én av grunnene til at hotellet nå har mottatt denne utmerkelsen, sier Fredrik Henriksson, kommunikasjonssjef i Ving.

Ocean Beach Club Gran Canaria er et av Vings mest populære hotell. Og det er ikke bare på Tripadvisor at hotellet får toppscore. Vings egne kunder gir hotellet høye karakterer i evalueringsskjemaene som sendes ut etter hver ferie. For vintersesongen 2019/2020 mottok hotellet en av de høyeste vurderingene noensinne for hotellet.

Ving åpner hotellet for årets vintersesong i slutten av oktober, og i fotsporene til Covid-19 blir det gjort ekstra innsats med utvidede rutiner for å få gjestene til å føle seg så trygge og sikre som mulig. I tillegg tilbyr kanariske myndigheter alle turister som reiser til øya en ekstra Covid-19-forsikring, hvis du skulle være så uheldig å bli smittet.

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Norgessuksessen fortsetter – Vings maskoter Lollo & Bernie drar på turné27.4.2021 07:29:32 CEST | Pressemelding

I fjor slo Vings tilbud om «ferie med Lollo & Bernie» på utvalgte Nordic Choice-hotell godt an blant barnefamiliene som valgte å feriere hjemme i Norge. Denne sommeren følger Ving og Nordic Choice Hotels opp med en norgesturné for de populære maskotene. Nå skal Lollo & Bernie på besøk til et titalls kvalitetshotell fra nord til sør i vårt langstrakte land, i tillegg til å ha fast base på Quality Hotel Skjærgården i Langesund og Quality Hotel Expo på Fornebu.

Ving åpner for bestilling av reiser for sommeren 202225.3.2021 15:41:58 CET | Pressemelding

Om litt over en måned er Vings sommersesong i gang, men det er ikke bare årets sommerferie som kan bestilles. Allerede nå ser Ving fremover mot sommersesongen 2022. Og i dag åpnes det for bestilling av neste års sommerreiser til de mest populære reisemålene ved Middelhavet. Det betyr at flere av Vings best likte konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, samt flere andre populære hotell, allerede nå kan bestilles på ving.no. Og flere hotell vil bli lagt ut for salg fortløpende.

Ving bytter ut TV-peisen med TV-reisen25.2.2021 15:22:14 CET | Pressemelding

Den kjente TV-peisen på YouTube har blitt et vanlig innslag i mange norske hjem i det mørke vinterhalvåret. Men akkurat nå er det mange som lengter mer etter sol, varme og hav på sydligere breddegrader enn knitring fra TV-skjermen. Det har Ving gjort noe med, og nå får alle sol- og feriehungrige nordmenn et godt alternativ til TV-peisen. Ving presenterer TV-reisen – et digitalt ferieparadis med minutt for minutt-sendinger fra en eksotisk strand og bølgeskvulp.

Ving innfører generøse avbestillingsvilkår1.2.2021 08:52:53 CET | Pressemelding

Som eneste norske større turoperatør åpner Ving for avbestilling inntil 30 dager før avreise på charterreiser denne våren og forsommeren. De midlertidige avbestillingsvilkårene gjelder for nye bestillinger av en charterreise, med avreise til og med 15. juni 2021. For å møte behovet for fleksibilitet under pandemien, tilbyr Ving allerede muligheten for å endre reisen et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise, samt en unik tilbakebetalingsgaranti på syv dager om reisen skulle blir kansellert.