Vings Ocean Beach Club på Gran Canaria ble Travellers’ Choice-vinner

Hvert år sammenstiller nettstedet Tripadvisor anmeldelser og rangeringer fra reisende over hele verden hvor blant annet de beste hotellene blir valgt ut. Vings familiehotell, Ocean Beach Club på Gran Canaria, har nå sikret seg en plass i den eksklusive gruppen av Travellers' Choice-vinnere som beste hotell.

- Det at Ocean Beach Club mottar denne utmerkelsen er et fantastisk bevis på at gjestene liker produktet, designet og ikke minst servicen vår. Ocean Beach Club kombinerer skandinavisk design og en avslappende atmosfære på en måte som vi vet er etterspurt av våre gjester, og det er sannsynligvis bare én av grunnene til at hotellet nå har mottatt denne utmerkelsen, sier Fredrik Henriksson, kommunikasjonssjef i Ving.

Ocean Beach Club Gran Canaria er et av Vings mest populære hotell. Og det er ikke bare på Tripadvisor at hotellet får toppscore. Vings egne kunder gir hotellet høye karakterer i evalueringsskjemaene som sendes ut etter hver ferie. For vintersesongen 2019/2020 mottok hotellet en av de høyeste vurderingene noensinne for hotellet.

Ving åpner hotellet for årets vintersesong i slutten av oktober, og i fotsporene til Covid-19 blir det gjort ekstra innsats med utvidede rutiner for å få gjestene til å føle seg så trygge og sikre som mulig. I tillegg tilbyr kanariske myndigheter alle turister som reiser til øya en ekstra Covid-19-forsikring, hvis du skulle være så uheldig å bli smittet.

Ving lanserer tilbakebetalingsgaranti innen 7 dager og enda bedre betingelser for avbestilling og endring av reise23.10.2020 10:53:32 CESTPressemelding

Som eneste norske turoperatør kan Ving nå garantere at kunder som selv avbestiller reisen eller får reisen sin kansellert, får pengene sine tilbake innen 7 dager. Tidligere i år forbedret Ving også avbestillings- og endringsvilkårene sine, slik at kundene blant annet kan endre sin charterreise et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise. Fra og med i dag er det også mulig å avbestille charterreisen helt frem til 60 dager før avreise.