Ving og Nordic Choice lanserer Lollo og Bernie-ferie i Norge

Nye reiseråd satt en stopper for alle barnefamiliene som hadde bestilt reiser til et av Vings mange familiehotel i sommer. Men barn og voksne som har gledet seg til å møte de populære maskotene Lollo og Bernie trenger ikke å fortvile. Lollo og Bernie kommer nemlig til flere hotell i Norge!

I dag lanserer Ving, i samarbeid med Nordic Choice, en ny satsing hvor barnefamiliene kan møte Lollo og Bernie på utvalgte hotell i Norge i sommer.

- Hvert år møter titusenvis av familier Lollo og Bernie på våre mange familiehotell. Maskotene er også ekstremt populære på Youtube, hvor blant annet dansen deres har mer enn 38 millioner visninger. Vi vet at mange barn og foreldre har sett fram til en ferie i utlandet hvor de skulle møte Lollo og Bernie. Nå som det ikke blir mulig, er det veldig gøy at Lollo og Bernie kommer hit til Norge i stedet. Og skulle det bli aktuelt å reise i Norden, utelukker vi ikke at maskotene våre kan dukke opp på flere andre hotell også, forteller informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

De utvalgte hotellene vil ha barneklubber, slik som på Vings familiehotell i utlandet. Alle barn mellom 0-7 år er velkommen på Lollo og Bernies Kids Club for lek og andre aktiviteter. Det blir også Teen Lounge for barn mellom 8-11 år. Her kan barna delta på ulike typer aktiviteter sammen med nye venner.

- Vi er utrolig glade og stolte over dette samarbeidet, hvor vi kombinerer det beste fra begge verdener - vårt fine hotellprodukt og Vings sterke merkevare med de populære maskotene. Dette er en unik mulighet for alle familier som ønsker en norsk ferie med et snev av Lollo og Bernie i sommer, og vårt håp er å kunne utvide dette tilbudet på flere hoteller, sier Katalin Paldeak, administrerende direktør i Nordic Choice Hotels.

I Norge vil ferie med Lollo og Bernie være tilgjengelig på Quality Hotel Expo Fornebu, på Quality Hotel Sarpsborg og på Clarion Hotel Trondheim i perioden 26. juni til 26. juli.

Ving lanserer gratis avbestillings- og endringsforsikring og reiseforsikring for alle nye bestillinger6.3.2020 17:31:12 CETPressemelding

På grunn av Korona-viruset er det mange kunder som spør om vilkårene for avbestilling og endring av reiser. Ving lanserer derfor i dag en trygghetspakke, som innebærer en ekstra reiseforsikring samt mulighet for å avbestille eller endre reisen helt uten kostnader. Trygghetspakken tilbys gratis til alle kunder som bestiller en charterreise med avreise til og med 31. oktober. Trygghetspakken gjelder kun nye bestillinger.