Ving Norge inviterer til pressekonferanse med nye eiere

I dag presenterte Vinggruppen sine nye eiere.

Det blir det Stordalen-kontrollerte Strawberry Group som, sammen med Altor Fund V (Altor) og TDR Capital, sikrer et sterkt og langsiktig nordisk eierskap av Vinggruppen, som har totalt 2300 ansatte i Ving, Spies, Tjäreborg og Thomas Cook Airlines Scandinavia.

Ving Norge inviterer til pressekonferanse for de som ønsker å stille spørsmål til Vings Norske ledelse og deres nye eiere.

Tilstede:
Magnus Wikener, CEO Vinggruppen i Norden
Christian Fr. Grønli, CEO Ving Norge
Petter Stordalen, Strawberry Group

Dato: Fredag 1. november
Sted: Dronning Eufemias gate 16. Konferanserom ved resepsjonen.
Tid: 12.45

Påmelding sendes til: srs@ving.no