Ving med nytt samarbeid

Nå får alle Coops medeiere billigere reiser.

Billigere ferie: Nå får alle Coop-medeiere rabatt på sin Ving-ferie.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 350 reisemål i over 50 land. Ving arrangerer charterreiser og fleksible pakkereiser med rutefly, og tilbyr i tillegg flybilletter og hotellovernattinger for de som vil reise på egen hånd.

Geir Jostein Dyngeseth, organisasjons- og medlemsdirektør i Coop Norge, forteller at en medlemsfordel på reiser har vært etterspurt av Coops medeiere i lengre tid.

- Nordmenn elsker å reise, og medlemsfordel på reise kom på en klar førsteplass da vi spurte medeierne våre hva de ønsket seg. Vi kontaktet derfor en rekke pakkereisetilbydere i Norge, og Ving var den aktøren som kunne gi det beste tilbudet til Coops medeiere. Vi er svært glade for å ha fått på plass denne samarbeidsavtalen, sier Dyngeseth.

Ving er også fornøyde med det nye samarbeidet.

- Vi gleder oss til å kunne tilby Coops 1,7 millioner medeiere gode priser på reiser, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Billigere ferie: Nå får alle Coop-medeiere rabatt på sin Ving-ferie.

Ving lanserer gratis avbestillings- og endringsforsikring og reiseforsikring for alle nye bestillinger6.3.2020 17:31:12 CETPressemelding

På grunn av Korona-viruset er det mange kunder som spør om vilkårene for avbestilling og endring av reiser. Ving lanserer derfor i dag en trygghetspakke, som innebærer en ekstra reiseforsikring samt mulighet for å avbestille eller endre reisen helt uten kostnader. Trygghetspakken tilbys gratis til alle kunder som bestiller en charterreise med avreise til og med 31. oktober. Trygghetspakken gjelder kun nye bestillinger.