Ving med ny sommerkampanje – fokus på velvære og personlige opplevelser

Ving gjør det nå enklere for kundene å finne de hotellene og opplevelsene som passer deres ønsker og behov. Med nye produktkategorier skal Ving gi liv til «Find your wave» ved å pakketere både eksisterende produkter og nyheter, som f.eks. padelreiser.
- Vi ønsker å fremheve de positive sidene ved reise. Det handler ikke like mye om hvor vi reiser lenger, men mer om hvordan og hvilke opplevelser vi velger å fylle ferien med for å føle oss bra, kanskje ekstra mye etter et år som dette. Med kampanjen ønsker vi å vise bredden og helheten i tilbudet vårt, der alle skal ha muligheten til å finne nettopp deres personlige opplevelse, deres «bølge», uansett om det er avslapning på et lekkert hotell, strandliv, en eventyrlig aktivitet, en treningsreise eller en storbyferie, sier Ingrid Osa, Brand Manager i Ving Norge.
I år vil kampanjen hovedsakelig bestå av videomateriell. Andre juledag er det premiere på Vings nye reklamefilm, som kommer til å gå på alle kommersielle TV-kanaler, samt at kampanjen kjøres på web-TV, Youtube og i sosiale medier. Det blir også printannonsering i de store helgemagasinene fra starten av januar.
Vings reklamebyrå, Åkestam Holst, samt Vings inhouse markedsavdeling står bak kampanjen. Vings nye merkevareidentitet er utviklet av merkebyrået Happy F&B i samarbeid med Ving.
For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Ving reklamefilm
Nøkkelord
Kontakter
Vings pressenummer (kun pressehenvendelser)
Tel:+47 23 15 58 38Bilder
Dokumenter
Lenker
Om Ving Norge
Alle kundehenvendelser: 915 08 888 / Vings kundeservice
Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon og i utvalgte reisebyråer over hele landet. For hotell- og reisemålbilder, besøk Vings bildebank. https://www.ving.no/bildebank
Er du journalist og ønsker å kontakte Ving? Ring oss på pressetelefonen: +47 23 15 58 38 eller skriv til presse@ving.no
Følg pressemeldinger fra Ving Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Ving Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Ving Norge
Nordic Leisure Travel Groups klimamål validert av Science Based Targets Initiative6.5.2025 14:59:21 CEST | Pressemelding
Vings morselskap, Nordic Leisure Travel Group, har nådd en viktig milepæl i sitt bærekraftsarbeid. Reisekonsernets klimamål har blitt validert av Science Based Targets Initiative (SBTi), en uavhengig instans som bekrefter at målene er i tråd med Parisavtalens ambisjon om å begrense den globale oppvarmingen til under 1,5 grader sammenlignet med førindustriell tid. Selskapet fokuserer særlig på to hovedområder - fly og hotell, som står for de største utslippene.
Nordic Leisure Travel Group innleder strategisk samarbeid med PREMIA Properties2.8.2024 08:00:00 CEST | Pressemelding
PREMIA Properties REIC og Nordic Leisure Travel Group (NLTG) har den 31. juli 2024 undertegnet en avtale der PREMIA vil overta hotellanleggene hvor NLTGs populære familieanlegg "Sunwing Kallithea Beach" på Rhodos samt "Sunwing Makrigialos & Ocean Beach Club" ("O.B.C.") på Kreta ligger. Kjøpesummen for transaksjonen er €112 500 000.
Rekordsalg for Vings fotballturer til Premier League til tross for Fotball-EM3.7.2024 15:32:40 CEST | Pressemelding
Nordmenns kjærlighet til Premier League er sterkere enn noensinne. Selv midt under Fotball-EM retter rekordmange nordmenn fokus mot sine engelske favorittlag.
Sterk start på reiseåret 2024 – vinterferien er snart utsolgt31.1.2024 09:16:40 CET | Pressemelding
Kulde, frost, snø og vind har preget årets første måned, og vinterværet har påvirket bestillingene av reiser til solrike og varme reisemål. Ving, Norges største reisearrangør, har vært i full sving med salg av reiser siden nyttår og opplevde forrige uke en imponerende økning på hele 33 % i antall vinterbestillinger, sammenlignet med samme uke i fjor. I vinterferieukene (uke 8 og 9) er 97 % av alle charterreisene utsolgt og hele 9400 nordmenn har valgt Ving for å sikre seg en solfylt vinterferie.
5 reisetrender du bør vite om i 202410.1.2024 12:18:35 CET | Pressemelding
Reiser med storfamilien, utenlandsfeiringer, alenereiser og reisemål-dupes er blant årets store reisetrender, melder Ving.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom