Ving med ny sommerkampanje – fokus på velvære og personlige opplevelser

Den 26. desember lanserer Ving årets sommerkampanje, og akkurat som med Vings nye merkevareidentitet er fokuset på velvære og personlige opplevelser. Hva velvære er skiller seg fra person til person. Det nye slagordet «Find your wave» handler om å manifestere nettopp dette, slik at hver kunde skal få muligheten til å finne sin «bølge» - sin reise, sin opplevelse.

Ving gjør det nå enklere for kundene å finne de hotellene og opplevelsene som passer deres ønsker og behov. Med nye produktkategorier skal Ving gi liv til «Find your wave» ved å pakketere både eksisterende produkter og nyheter, som f.eks. padelreiser.

-       Vi ønsker å fremheve de positive sidene ved reise. Det handler ikke like mye om hvor vi reiser lenger, men mer om hvordan og hvilke opplevelser vi velger å fylle ferien med for å føle oss bra, kanskje ekstra mye etter et år som dette. Med kampanjen ønsker vi å vise bredden og helheten i tilbudet vårt, der alle skal ha muligheten til å finne nettopp deres personlige opplevelse, deres «bølge», uansett om det er avslapning på et lekkert hotell, strandliv, en eventyrlig aktivitet, en treningsreise eller en storbyferie, sier Ingrid Osa, Brand Manager i Ving Norge.

I år vil kampanjen hovedsakelig bestå av videomateriell. Andre juledag er det premiere på Vings nye reklamefilm, som kommer til å gå på alle kommersielle TV-kanaler, samt at kampanjen kjøres på web-TV, Youtube og i sosiale medier. Det blir også printannonsering i de store helgemagasinene fra starten av januar.

Vings reklamebyrå, Åkestam Holst, samt Vings inhouse markedsavdeling står bak kampanjen. Vings nye merkevareidentitet er utviklet av merkebyrået Happy F&B i samarbeid med Ving.

Ving reklamefilm

Salgsstart av vinterreiser for 2021/2022 resulterte i bestillingsløft hos Ving22.12.2020 11:08:29 CETPressemelding

Onsdag 16. desember åpnet Ving salget av neste års vinterreiser, og merket allerede etter noen få dager økt salgstrykk. Mest populært er reiser til Gran Canaria og Tenerife, men også til Thailand øker etterspørselen. Felles for disse destinasjonene er at man finner Vings populære konsepthotell - Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, og mange ønsker å sikre favoritthotellene sine allerede nå. I tillegg til Gran Canaria, Tenerife og Thailand kan også turer til Kapp Verde bestilles for neste vinter.

Ving storsatser seg ut av krisen og lanserer ny merkevareidentitet10.12.2020 08:00:00 CETPressemelding

Det nærmer seg slutten på det tøffeste året noensinne for reisebransjen. Ving, Nordens ledende turoperatør med Petter Stordalens Strawberry og Altor som de største eierne, ser nå fremover mot en tid etter pandemien der reiselysten er stor. I dag skriver Ving et nytt kapittel i sin over 60 år lange historie ved å lansere en helt ny identitet og merkevarestrategi, med fokus på flere personlige opplevelser, større valgfrihet og enkelhet, men fortsatt med den samme tryggheten som følger med å reise med Nordens ledende turoperatør.

Ving lanserer tilbakebetalingsgaranti innen 7 dager og enda bedre betingelser for avbestilling og endring av reise23.10.2020 10:53:32 CESTPressemelding

Som eneste norske turoperatør kan Ving nå garantere at kunder som selv avbestiller reisen eller får reisen sin kansellert, får pengene sine tilbake innen 7 dager. Tidligere i år forbedret Ving også avbestillings- og endringsvilkårene sine, slik at kundene blant annet kan endre sin charterreise et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise. Fra og med i dag er det også mulig å avbestille charterreisen helt frem til 60 dager før avreise.