Ving med ny sommerkampanje – fokus på velvære og personlige opplevelser

Den 26. desember lanserer Ving årets sommerkampanje, og akkurat som med Vings nye merkevareidentitet er fokuset på velvære og personlige opplevelser. Hva velvære er skiller seg fra person til person. Det nye slagordet «Find your wave» handler om å manifestere nettopp dette, slik at hver kunde skal få muligheten til å finne sin «bølge» - sin reise, sin opplevelse.

Ving gjør det nå enklere for kundene å finne de hotellene og opplevelsene som passer deres ønsker og behov. Med nye produktkategorier skal Ving gi liv til «Find your wave» ved å pakketere både eksisterende produkter og nyheter, som f.eks. padelreiser.

-       Vi ønsker å fremheve de positive sidene ved reise. Det handler ikke like mye om hvor vi reiser lenger, men mer om hvordan og hvilke opplevelser vi velger å fylle ferien med for å føle oss bra, kanskje ekstra mye etter et år som dette. Med kampanjen ønsker vi å vise bredden og helheten i tilbudet vårt, der alle skal ha muligheten til å finne nettopp deres personlige opplevelse, deres «bølge», uansett om det er avslapning på et lekkert hotell, strandliv, en eventyrlig aktivitet, en treningsreise eller en storbyferie, sier Ingrid Osa, Brand Manager i Ving Norge.

I år vil kampanjen hovedsakelig bestå av videomateriell. Andre juledag er det premiere på Vings nye reklamefilm, som kommer til å gå på alle kommersielle TV-kanaler, samt at kampanjen kjøres på web-TV, Youtube og i sosiale medier. Det blir også printannonsering i de store helgemagasinene fra starten av januar.

Vings reklamebyrå, Åkestam Holst, samt Vings inhouse markedsavdeling står bak kampanjen. Vings nye merkevareidentitet er utviklet av merkebyrået Happy F&B i samarbeid med Ving.

Ving reklamefilm

Ving åpner for bestilling av reiser for sommeren 202225.3.2021 15:41:58 CET | Pressemelding

Om litt over en måned er Vings sommersesong i gang, men det er ikke bare årets sommerferie som kan bestilles. Allerede nå ser Ving fremover mot sommersesongen 2022. Og i dag åpnes det for bestilling av neste års sommerreiser til de mest populære reisemålene ved Middelhavet. Det betyr at flere av Vings best likte konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, samt flere andre populære hotell, allerede nå kan bestilles på ving.no. Og flere hotell vil bli lagt ut for salg fortløpende.

Ving bytter ut TV-peisen med TV-reisen25.2.2021 15:22:14 CET | Pressemelding

Den kjente TV-peisen på YouTube har blitt et vanlig innslag i mange norske hjem i det mørke vinterhalvåret. Men akkurat nå er det mange som lengter mer etter sol, varme og hav på sydligere breddegrader enn knitring fra TV-skjermen. Det har Ving gjort noe med, og nå får alle sol- og feriehungrige nordmenn et godt alternativ til TV-peisen. Ving presenterer TV-reisen – et digitalt ferieparadis med minutt for minutt-sendinger fra en eksotisk strand og bølgeskvulp.

Ving innfører generøse avbestillingsvilkår1.2.2021 08:52:53 CET | Pressemelding

Som eneste norske større turoperatør åpner Ving for avbestilling inntil 30 dager før avreise på charterreiser denne våren og forsommeren. De midlertidige avbestillingsvilkårene gjelder for nye bestillinger av en charterreise, med avreise til og med 15. juni 2021. For å møte behovet for fleksibilitet under pandemien, tilbyr Ving allerede muligheten for å endre reisen et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise, samt en unik tilbakebetalingsgaranti på syv dager om reisen skulle blir kansellert.

Flere velger tryggheten man får med en pakkereise25.1.2021 12:35:04 CET | Pressemelding

Etter snart et år med koronavirus og nedstegning er det nå en økt optimisme for at det igjen kan bli mulig å reise på en utenlandsferie i 2021, og det merkes på bestillinger av årets sommerreiser. Usikkerheten rundt reise har også gjort pakkereiser mer relevant enn noensinne, da mange ønsker trygghet ved bestilling. Dette kommer frem av Vings reisepanel der 50 prosent svarer at de er ganske tilbøylige eller mer tilbøylig til å velge en pakkereise nå, enn de var for et år siden.

Salgsstart av vinterreiser for 2021/2022 resulterte i bestillingsløft hos Ving22.12.2020 11:08:29 CET | Pressemelding

Onsdag 16. desember åpnet Ving salget av neste års vinterreiser, og merket allerede etter noen få dager økt salgstrykk. Mest populært er reiser til Gran Canaria og Tenerife, men også til Thailand øker etterspørselen. Felles for disse destinasjonene er at man finner Vings populære konsepthotell - Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, og mange ønsker å sikre favoritthotellene sine allerede nå. I tillegg til Gran Canaria, Tenerife og Thailand kan også turer til Kapp Verde bestilles for neste vinter.