Ving med 3 000 nye hotell

Norges største reisearrangør tilbyr over 400 reisemål i mer enn 50 forskjellige land. I samarbeid med sin nye partner, Hotelbeds, utvider Ving nå tilbudet med 3 000 hotell over hele verden.

Ving tilbyr alle typer feriereiser, alt fra sol- og bad til storbyreiser, cruise, treningsreiser, gruppereiser og reiser kundene selv pakker med fly og hotell.

– Ving tilbyr alle typer feriereiser, og i tillegg til sol- og bad har vi et bredt utvalg av storbyreiser, cruise, treningsreiser, gruppereiser og reiser kundene selv pakker med fly og hotell – uansett om de skal til Mauritius, Palma eller København, forteller informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Med det nye samarbeidet får Vings kunder et enda større utvalg av hotell å velge mellom når de skal reise på ferie. I tillegg samarbeidet også påvirke hotellprisene positivt.

– Hotellene er nøye utvalgt og samsvarer med de høye kravene kundene våre har til overnatting, uansett hvor i verden de reiser. En annen fordel er at når man bestiller fly og hotell på Ving.no vil dette bli behandlet som en pakkereise – og omfattes derfor av pakkereiseloven, sier Røhr-Staff.

Ving lanserer gratis avbestillings- og endringsforsikring og reiseforsikring for alle nye bestillinger6.3.2020 17:31:12 CETPressemelding

På grunn av Korona-viruset er det mange kunder som spør om vilkårene for avbestilling og endring av reiser. Ving lanserer derfor i dag en trygghetspakke, som innebærer en ekstra reiseforsikring samt mulighet for å avbestille eller endre reisen helt uten kostnader. Trygghetspakken tilbys gratis til alle kunder som bestiller en charterreise med avreise til og med 31. oktober. Trygghetspakken gjelder kun nye bestillinger.