VING har bransjens beste kundeservice!

VING vant Kundeserviceprisen 2020 i kategorien reise. − Ikke annet enn svært imponerende, sier seniorrådgiver i Kantar Norge.

Hvert år deles årets kundeservicepris ut på Kundeservicedagene, med totalt syv bransjevinnere samt en hovedvinner av «Årets kundeservice». Prisen er basert på resultatene i KSindeks. Dette er Norges største og eneste undersøkelse som spør kundene direkte om hvordan de opplevde kundeservicen til selskapet de har vært i kontakt med de siste 14 dagene. Kantar TNS spør årlig 40 000 kunder, og får 20 000 svar fra personer som har vært i kontakt med et selskap. Prisen deles ut av Kantar i samarbeid med Tekna og LeadDesk.

I kategorien reise, og i sterk konkurranse med de to andre finalistene Widerøe og VY, stakk Ving av med den gjeve prisen.

−  Det er alltid viktig å få kundens bekreftelse på at det vi gjør er rett, og det er spesielt viktig nå. Vi har lagt to tøffe år bak oss - først Thomas Cook-konkursen og nå koronaen, som virkelig topper alt. Vi har jo hatt mange kunder som har fått ferien sin ødelagt, og vi har prøvd å gjøre vårt aller beste for å imøtekomme dem med respekt og løsningsmuligheter i en vanskelig tid, sier Ann-Renée Degnes, leder for Vings kundesenter.

− Hvis det er noen som har slitt i 2020 så er det reiselivsbransjen. Da er det veldig hyggelig å kunne tildele Ving Norge AS prisen for beste kundeservice innen reiselivsbransjen i 2020. Dette er et selskap som har vært i voldsomme omveltninger, når Thomas Cook gikk konkurs og de kastet seg rundt og ble et nytt nordisk selskap. På toppen av dette å greie å vinne prisen for beste kundeservice innen kategorien reiseliv er ikke annet enn svært imponerende! Gratulerer til Ving, sier Erlend Espedal, seniorrådgiver i Kantar Norge.

− God kundeservice er veldig viktig for oss i Ving, og det gjennomsyrer hele selskapet – fra toppen og i alle ledd. Vi jobber alltid for å bli bedre, og har mye fokus på dialogen med kundene våre og at de skal føle seg forstått. Det som er viktig for kunden, er det som er viktig for oss. Å vinne denne prisen er helt fantastisk! Vi er utrolig stolte, og hele konsernet jubler nå, avslutter Ann-Renée.

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Norgessuksessen fortsetter – Vings maskoter Lollo & Bernie drar på turné27.4.2021 07:29:32 CEST | Pressemelding

I fjor slo Vings tilbud om «ferie med Lollo & Bernie» på utvalgte Nordic Choice-hotell godt an blant barnefamiliene som valgte å feriere hjemme i Norge. Denne sommeren følger Ving og Nordic Choice Hotels opp med en norgesturné for de populære maskotene. Nå skal Lollo & Bernie på besøk til et titalls kvalitetshotell fra nord til sør i vårt langstrakte land, i tillegg til å ha fast base på Quality Hotel Skjærgården i Langesund og Quality Hotel Expo på Fornebu.

Ving åpner for bestilling av reiser for sommeren 202225.3.2021 15:41:58 CET | Pressemelding

Om litt over en måned er Vings sommersesong i gang, men det er ikke bare årets sommerferie som kan bestilles. Allerede nå ser Ving fremover mot sommersesongen 2022. Og i dag åpnes det for bestilling av neste års sommerreiser til de mest populære reisemålene ved Middelhavet. Det betyr at flere av Vings best likte konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, samt flere andre populære hotell, allerede nå kan bestilles på ving.no. Og flere hotell vil bli lagt ut for salg fortløpende.

Ving bytter ut TV-peisen med TV-reisen25.2.2021 15:22:14 CET | Pressemelding

Den kjente TV-peisen på YouTube har blitt et vanlig innslag i mange norske hjem i det mørke vinterhalvåret. Men akkurat nå er det mange som lengter mer etter sol, varme og hav på sydligere breddegrader enn knitring fra TV-skjermen. Det har Ving gjort noe med, og nå får alle sol- og feriehungrige nordmenn et godt alternativ til TV-peisen. Ving presenterer TV-reisen – et digitalt ferieparadis med minutt for minutt-sendinger fra en eksotisk strand og bølgeskvulp.