Ving Norge

VING har bransjens beste kundeservice!

Del
VING vant Kundeserviceprisen 2020 i kategorien reise. − Ikke annet enn svært imponerende, sier seniorrådgiver i Kantar Norge.

Hvert år deles årets kundeservicepris ut på Kundeservicedagene, med totalt syv bransjevinnere samt en hovedvinner av «Årets kundeservice». Prisen er basert på resultatene i KSindeks. Dette er Norges største og eneste undersøkelse som spør kundene direkte om hvordan de opplevde kundeservicen til selskapet de har vært i kontakt med de siste 14 dagene. Kantar TNS spør årlig 40 000 kunder, og får 20 000 svar fra personer som har vært i kontakt med et selskap. Prisen deles ut av Kantar i samarbeid med Tekna og LeadDesk.

I kategorien reise, og i sterk konkurranse med de to andre finalistene Widerøe og VY, stakk Ving av med den gjeve prisen.

−  Det er alltid viktig å få kundens bekreftelse på at det vi gjør er rett, og det er spesielt viktig nå. Vi har lagt to tøffe år bak oss - først Thomas Cook-konkursen og nå koronaen, som virkelig topper alt. Vi har jo hatt mange kunder som har fått ferien sin ødelagt, og vi har prøvd å gjøre vårt aller beste for å imøtekomme dem med respekt og løsningsmuligheter i en vanskelig tid, sier Ann-Renée Degnes, leder for Vings kundesenter.

− Hvis det er noen som har slitt i 2020 så er det reiselivsbransjen. Da er det veldig hyggelig å kunne tildele Ving Norge AS prisen for beste kundeservice innen reiselivsbransjen i 2020. Dette er et selskap som har vært i voldsomme omveltninger, når Thomas Cook gikk konkurs og de kastet seg rundt og ble et nytt nordisk selskap. På toppen av dette å greie å vinne prisen for beste kundeservice innen kategorien reiseliv er ikke annet enn svært imponerende! Gratulerer til Ving, sier Erlend Espedal, seniorrådgiver i Kantar Norge.

− God kundeservice er veldig viktig for oss i Ving, og det gjennomsyrer hele selskapet – fra toppen og i alle ledd. Vi jobber alltid for å bli bedre, og har mye fokus på dialogen med kundene våre og at de skal føle seg forstått. Det som er viktig for kunden, er det som er viktig for oss. Å vinne denne prisen er helt fantastisk! Vi er utrolig stolte, og hele konsernet jubler nå, avslutter Ann-Renée.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Dokumenter

Lenker

Om Ving Norge

Ving Norge
Ving Norge
Dronning Eufemiasgate 16
0191 Oslo

915 08 888http://www.ving.no

Alle kundehenvendelser: 915 08 888 / Vings kundeservice


Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon og i utvalgte reisebyråer over hele landet. For hotell- og reisemålbilder, besøk Vings bildebank. https://www.ving.no/bildebank

Er du journalist og ønsker å kontakte Ving? Ring oss på pressetelefonen:  +47 23 15 58 38 eller skriv til presse@ving.no

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Ving Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Nordic Leisure Travel Groups klimamål validert av Science Based Targets Initiative6.5.2025 14:59:21 CEST | Pressemelding

Vings morselskap, Nordic Leisure Travel Group, har nådd en viktig milepæl i sitt bærekraftsarbeid. Reisekonsernets klimamål har blitt validert av Science Based Targets Initiative (SBTi), en uavhengig instans som bekrefter at målene er i tråd med Parisavtalens ambisjon om å begrense den globale oppvarmingen til under 1,5 grader sammenlignet med førindustriell tid. Selskapet fokuserer særlig på to hovedområder - fly og hotell, som står for de største utslippene.

Sterk start på reiseåret 2024 – vinterferien er snart utsolgt31.1.2024 09:16:40 CET | Pressemelding

Kulde, frost, snø og vind har preget årets første måned, og vinterværet har påvirket bestillingene av reiser til solrike og varme reisemål. Ving, Norges største reisearrangør, har vært i full sving med salg av reiser siden nyttår og opplevde forrige uke en imponerende økning på hele 33 % i antall vinterbestillinger, sammenlignet med samme uke i fjor. I vinterferieukene (uke 8 og 9) er 97 % av alle charterreisene utsolgt og hele 9400 nordmenn har valgt Ving for å sikre seg en solfylt vinterferie.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye