Ving bytter ut TV-peisen med TV-reisen

Den kjente TV-peisen på YouTube har blitt et vanlig innslag i mange norske hjem i det mørke vinterhalvåret. Men akkurat nå er det mange som lengter mer etter sol, varme og hav på sydligere breddegrader enn knitring fra TV-skjermen. Det har Ving gjort noe med, og nå får alle sol- og feriehungrige nordmenn et godt alternativ til TV-peisen. Ving presenterer TV-reisen – et digitalt ferieparadis med minutt for minutt-sendinger fra en eksotisk strand og bølgeskvulp.

–     All ære til knitrende peis og koselig stemning, men vi vet at det nå er mange som drømmer om å få reise på ferie igjen og lengter etter late dager på stranden. Når vi nå ikke kan komme oss til et ferieparadis, må ferieparadiset komme til oss. TV-reisen, hvor feriefølelsen strømmer ut fra TV-skjermen hjemme, med flere timers bølgeskvulp, solnedgang og vakre strender, er en hverdagsflukt på sitt beste. TV-reisen er også den beste nedtellingen til en reise du har bestilt og den kan nytes både på hjemmekontoret og i stuen, sier Ingrid Osa, Brand Manager i Ving.

Vings TV-reise er laget i samarbeid med det danske reklamebyrået Robert/Boisen & Like-minded, som blant annet stod bak den oppmerksomhetsskapende og prisvinnende reklamekampanjen «Do it for Denmark» for vårt danske søsterselskap Spies.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.TV-reisen

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Norgessuksessen fortsetter – Vings maskoter Lollo & Bernie drar på turné27.4.2021 07:29:32 CEST | Pressemelding

I fjor slo Vings tilbud om «ferie med Lollo & Bernie» på utvalgte Nordic Choice-hotell godt an blant barnefamiliene som valgte å feriere hjemme i Norge. Denne sommeren følger Ving og Nordic Choice Hotels opp med en norgesturné for de populære maskotene. Nå skal Lollo & Bernie på besøk til et titalls kvalitetshotell fra nord til sør i vårt langstrakte land, i tillegg til å ha fast base på Quality Hotel Skjærgården i Langesund og Quality Hotel Expo på Fornebu.

Ving åpner for bestilling av reiser for sommeren 202225.3.2021 15:41:58 CET | Pressemelding

Om litt over en måned er Vings sommersesong i gang, men det er ikke bare årets sommerferie som kan bestilles. Allerede nå ser Ving fremover mot sommersesongen 2022. Og i dag åpnes det for bestilling av neste års sommerreiser til de mest populære reisemålene ved Middelhavet. Det betyr at flere av Vings best likte konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, samt flere andre populære hotell, allerede nå kan bestilles på ving.no. Og flere hotell vil bli lagt ut for salg fortløpende.