Ubegrenset data hos Ice

Ice lanserer abonnement med ubegrenset data, og blir den første som lar deg dele data med andre.

Med iceMax kan du bruke så mye data du vil til fast lav månedspris, i et av verdens beste mobilnett. Strøm dine favorittfilmer i 4K, spill og få krystallklar bildekvalitet i videomøter.

- Kundene har etterspurt abonnement med ubegrenset data og nå får de det. Samtidig åpner vi for at også de kan dele data med andre ice-kunder, sier kommersiell direktør i Ice, Shiraz Abid.

Abonnementene har hastighet på opptil 25 mbit/s på de første 100 GB. Deretter blir hastigheten satt til 3 mbit/s etter at 100GB er brukt opp, som fungerer godt for både streaming og vanlig mobilbruk. 33 GB av de 100 GB kan benyttes i EU/EØS.

Abid forteller at det å la kunder med ubegrenset data dele data med andre er helt unikt i markedet.

- Dette er noe ice-kundene er vant til å kunne gjøre. Derfor viderefører vi den kundefordelen også for de med ubegrenset data. For oss var det naturlig at de med mye skal ha mulighet til å dele. Med iceMax-abonnementene kan du gi bort opptil 10 GB til noen som trenger det. Det kan være familie, venner eller andre som er Ice-kunder, avslutter han.

iceMax

• Ubegrenset data til fast lav månedspris
  • iceMax kr 499
  • iceUng Max kr 449
  • Del opptil 10 GB/mnd med andre ice-kunder
  • Opptil 25 Mbit/s på de første 100 GB hver måned
  • Fri tale, SMS og MMS i Norge
  • 33 GB/mnd i EU/EØS
  • Ingen bindingstid

Klikk her for videopodkast på 3 minutter som beskriver arbeidet bak produktet.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Kommersiell direktør i Ice, Shiraz Abid. Her i forbindelse med sesongåpning for de norske skiskytterne i Sjusjøen. Foto: Sebastian Storvik.