Trintech

Trintech tilbyr gratis periodeavslutning med Adra Task Manager

Midt under den pågående Coronakrisen kjemper mange finans- og økonomiavdelinger med å gjennomføre og ferdigstille periodeavslutningen fra hjemmekontorer. Trintech, er en norsk og internasjonal ledende leverandør av finansielle programvarer, og tilbyr nå verktøyet Adra Task Manager kostnadsfritt i seks måneder som et bidrag til samfunnet. På denne måten ønsker Trintech å hjelpe mellomstore bedrifter med å avslutte perioden på en sikker måte til tross for at økonomipersonalet jobber hjemmefra.

Det tar kun noen få minutter å komme i gang med den skybaserte løsningen og i løpet av et par dager vil den være fult operativ.

- Jeg har arbeidet i finansbransjen i mer enn 20 år, var tidligere CFO i Trintech og jeg vet derfor hvor stressende det kan være på slutten av måneden og spesielt i en annerledes tid som dette. Når bedrifter nå må forholde seg til en ny hverdag med hjemmekontor er vi glade for at vi kan tilby Adra Task Manager kostnadsfritt i seks måneder for å gjøre hverdagen deres enklere. Det kommer til å gi nye og eksisterende kunder økt innsyn og kontroll slik at de kan avslutte perioden sikkert hver eneste måned, sier Darren Heffernan, CEO for mellomstore kunder i Trintech.

- Jeg er veldig fornøyd med at vi har implementerte både Adra Task Manager og Balancer. I situasjonen som vi nå befinner oss i kommer det spesielt bra til nytte. Vi har forholdsvis mange avdelinger hvor de ansatte nå jobber hjemmefra. Adra sine tjenester hjelper oss med å holde oversikt over hvor langt vi har kommet i periodeavslutningen når vi nå ikke sitter på samme sted, sier Diane Foss, Finansdirektør, Genesis Systems.

Med Adra Task Manager setter man opp oppgavelister som tydelig og kort beskriver hvem som eier og har ansvaret for ulike oppgaver, noe som er ekstra viktig når de ansatte nå arbeider fra forskjellig steder. Dashbordet gir et realitetsbilde av oppgavene som raskt må løses i periodeavslutningen slik at de ansatte er fult klar over hva de bør prioritere.
Dette sørger også for tydelig og effektiv kommunikasjon. Nødvendig informasjon og varsler gjør at medarbeiderne vet hva de skal fokusere på og kommentarene arkiveres slik at fremtidig kommunikasjon blir mer effektiv for hver dag. Godkjennelsesprosessen og innebygd arbeidsfordeling hjelper til med å styre og kontrollere arbeidet.
Alle deler av prosessen kan også lagres slik at revideringen blir lettere i ettertid.

I tillegg til å benytte Adra Task Manager kostnadsfritt får bedrifter også full tilgang til Trintech sitt Customer Success Center. Pakken består av digitalt opplæringsmateriale og selvstudier, samt ferdigbygde maler som forenkler installasjonen, en kunnskaps base og et forum der man kan stille spørsmål og dele sine erfaringer med andre Task Manager-brukere.

Kelli Shoevlin
1 (972) 739-1680
Kelli.Shoevlin@trintech.com

Om Trintech

Trintech
Brugata 19

Om Adra

Adra Suiten benyttes i dag av over 1.800 bedrifter over hele verden.
Den består av skybaserte løsninger for finansiell periodeavslutning og avstemminger for bedrifter som raskt vil øke effektiviteten, kontrollen og oversikten over alle delene av periodeavslutningen, f.eks. balanseavstemminger (Adra Balancer), transaksjonsmatching (Adra Matcher) og standardiserte prosesser for periodeavslutning (Adra Task Manager).

Om Trintech

Trintech Inc. er ledende innen FCPM-programvare (Financial Corporate Performance Management) og utvikler skybaserte løsninger som hjelper bedrifter med å håndtere sine finansielle prosesser. I Trintech sin portefølje av finansielle løsninger inngår Cadency Platformog Adra Suite, samt verktøy som ReconNET™T-Recs®, og UPCS®som hjelper bedrifter med alle delene av finansielle periodeavslutning. Mer enn 3.500 bedrifter over hele verden – inkludert de fleste av Fortune 100 selskapene – har i dag tillitt til Trintech sin skybaserte programvare for å kontinuerlig forbedre effektivitet, tillit og strategisk innsikt i deres finansielle operasjoner.

Hovedkontoret ligger i Dallas, Texas, og Trintech har kontorer i andre deler av USA samt Storbritannia, Australia, Singapore, Frankrike, Tyskland, Irland, Nederland, Sverige og Norge. Trintech har også strategiske partnere i Syd-Afrika, Latin Amerika og Stillehavsregionen.
Mer informasjon om Trintech finnes på www.trintech.com/no/adra/.
Følg oss også gjerne på LinkedIn, Facebook og Twitter

Følg pressemeldinger fra Trintech

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Trintech på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Trintech