Tre nye prosjektsjefer til utviklingsavdelingen

Birgitte Marie Formo, Per Olav Dahl Hegge og Odd Arne Lian er nå på plass i nye jobber hos Norges ledende knutepunktutvikler.

Birgitte Marie Formo (tv), Per Olav Dahl Hegge og Odd Arne Lian går til Bane NOR Eiendom.

Bane NOR Eiendom er i vekst og utvider med flere prosjektsjefer. Stadig flere prosjekter og økt omfang gjør at selskapets eiendomsutviklingsavdeling øker og teller nå over 25 eiendomsutviklere. Selskapet utvikler jernbanens eiendommer over hele landet, både i egen-regi og i samarbeid med partnere.

Bane NOR Eiendom kan nå presentere sine tre nye prosjektsjefer:

Birgitte Marie Formo (40)kommer fra stillingen som prosjektleder i BMF Eiendom. Hun har tidligere jobbet som eiendomsutvikler i Kruse Smith Eiendom og eiendomsrådgiver i Hadrian Eiendom. Birgitte har god erfaring med verdioptimalisering og utvikling av større bolig- og næringseiendommer i tidligfase. Hun er utdannet jurist/advokat.

Per Olav Dahl Hegge (30) kommer fra stillingen som prosjektleder i AF Gruppen hvor han først og fremst jobbet med rehabiliteringsprosjekter og boligutbygging. Per Olav er utdannet sivilingeniør fra NTNU innenfor byggteknikk.

Odd Arne Lian (53) kommer fra stillingen som avdelingsleder i Veidekke Entreprenør, distrikt Oslo. Der ledet han en rekke komplekse nærings- og boligprosjekter fra tidligfase til ferdigstilt prosjekt. Odd Arne er utdannet sivilingeniør fra NTNU innenfor byggteknikk.

- Det er utrolig flott å få disse kompetente prosjektsjefene med på laget. Vi er en betydelig by- og stedsutvikler med muskler, handlekraft og en unik portefølje. Med tre nye, kloke hoder på plass kommer vi nå til å øke utviklingstakten ytterligere, sier utviklingsdirektør Morten Austestad i Bane NOR Eiendom.

05280https://banenoreiendom.no

Følg saker fra Bane NOR Eiendom