Tore og Haralds podkast med ny sesong

Etikk eller nye perspektiver?
Podkasten er de to humoristenes første samarbeidsprosjekt og målet med første sesong var å diskutere aktuelle og gjerne omstridte saker på bakgrunn av etikk og nye perspektiver. Nå avslører duoen at det har vært interne uenigheter om hvilken retning podcasten skulle ta.
- Harald har fra dag én vært mest opptatt av å diskutere etikk, mens jeg har ønsket å balansere diskusjonene med nye perspektiver. Men Harald fortsatte i å dra podkasten i retning av etikk gjennom hele sesongen. Det som er bra med nye perspektiver er at de nettopp er nye, mens etikk bare er etikk, forteller Sagen.
Harald Eia mener problemet er omvendt; at Tore vil ha minst mulig etikk i programmet.
- Jeg skjønner at Tore er opptatt av nye perspektiver. Jeg er også det. Jeg elsker nye perspektiver. Men etter opptak, vil Tore ofte klippe ut alt det vi sier om etikk og bare klippe fra et nytt perspektiv til et annet. Jeg synes det blir feil. Det er dessuten uetisk, forteller Eia.
Likevel håper de at denne faglige uenigheten har hatt en positiv effekt på podkasten.
- Vi er nok på mange måter podkastverdenens svar på Chirag og Magdi. Vi krangler og slåss, men skaper magi, legger Eia til.
En veldig god start
Enten det skyldes uneigheter rundt podkastens retning eller noe annet så har Tore og Haralds podkast blitt et friskt og verdifullt tilskudd til PodMes podkastkatalog.
- Vi er veldig fornøyde med hvordan Tore og Haralds podkast har tatt form, og det ser det ut til at lytterne holder med oss i. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger og podkasten har på kort tid blitt blant våre mest populære. Vi gleder oss stort til at de kommer i gang igjen, forteller daglig leder i PodMe Norge, Kristin Ward Heimdal.
Nøkkelord
Kontakter
Nikolai OvenbergMarkedssjefPodMe Norge
Tel:48215890nikolai@podme.comBilder
Om Schibsted
Schibsted is a family of digital brands with a strong Nordic position, and about 6,000 employees. Millions of people enjoy interacting with our companies every day through our online marketplaces such as FINN, DBA, Blocket and Oikotie; our media houses including Aftenposten, VG, Svenska Dagbladet and Aftonbladet; and digital services like Lendo. We also help new promising businesses grow. Our joint mission of empowering people in their daily lives is rooted in the values of our media heritage and a legacy of bold change. At our best, we are a fearless force for change in a society built on trust and transparency.
Schibsted is listed on Oslo Børs and has a sizable investment in Adevinta, a company that was spun off and publicly listed as a separate company in 2019.
Følg pressemeldinger fra Schibsted
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Schibsted på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Schibsted
Schibsted Marketplaces avslører nytt selskapsnavn: Vend14.1.2025 17:36:16 CET | Pressemelding
– Vend markerer starten på en samlet innsats. Med dette nye navnet samler vi vår nordiske familie av markedsplasser - og forener dem til en kraftfull innovasjonsmotor, sier Christian Printzell Halvorsen. Den fullstendige overgangen til Vend er planlagt til 2. kvartal 2025.
Schibsted Marketplaces reveals new corporate brand name, Vend14.1.2025 17:34:44 CET | Pressemelding
“Vend marks the beginning of a united effort. With this new brand, we are bringing together our Nordic family of marketplaces – uniting them into one powerful force of innovation,” says Christian Printzell Halvorsen. The complete transition to Vend is scheduled for Q2 2025.
Halvparten av kjøpte brukte varer erstatter nye, viser en rapport fra Schibsted14.6.2024 12:51:22 CEST | Pressemelding
I dag lanserer vi vår Second-Hand Effect-rapport som undersøker effektene og fordelene ved handel av brukte varer på våre markedsplasser FINN, Tori, DBA og Blocket.
Half of second-hand purchases replace new ones, report shows14.6.2024 12:50:03 CEST | Press release
Today, we’re releasing our Second-Hand Effect report! Schibsted Marketplaces has tracked the climate impacts and benefits of second-hand trade across our marketplaces FINN, Tori, DBA and Blocket.
Schibsteds norske mediehus økte digitale abonnementsinntekter med 17 prosent i 202321.5.2024 08:33:21 CEST | Pressemelding
Årsregnskapene for Schibsteds norske mediehus er klare. Tallene viser at selskapene samlet økte sine totale digitale abonnementsinntekter med 17 prosent, sammenlignet med året før. Totalt endte årsresultatet på 91,3 millioner kroner.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom