To nye medarbeidere i Schüco Norge

Schüco har rekruttert to ny medarbeidere for å styrke sin servicegrad ovenfor partnere og markedsarbeid. Jonas van Zwieten Sivertsen og Camilla Sandem Dhelie vil inngå i et dedikert team på 13 personer som alle jobber med support for det norske markedet.

Camilla Sandem Dhelie og Jonas van Zwieten Sivertsen.

Jonas van Zwieten Sivertsen begynte karrieren sin i glass- og fasadebransjen som montør i 2005. Allerede 2008 fikk han fagbrev innen glassfaget og har fortsatt utdannelsen sin til fagskoleingeniør. For tiden bygger han på med ekstra kompetanse for bruk av BIM innenfor byggefaget, skriver Schüco Norge i en melding til glassportal.no/nyhetsrommet.

Siden september er Jonas fast ansatt hos Schüco International KG som Technical Advisor. Her vil han styrke teknisk avdeling, og blant annet bygge seg opp kompetanse innen Schücos satsing på bærekraft i bransjen, og gi veiledning innenfor alt som har med Schücos systemer å gjøre.

– Det gleder meg å være en del av det kunnskapsrike Schüco-teamet, og jeg håper både medarbeider og partnere vil kunne nyte godt av mine kunnskaper og erfaringer fra yrkesrettet praksis i kombinasjon med byggeteknisk innsikt, forteller Jonas.

Camilla Sandem Dhelie har fra 1.oktober tiltrådt stilling som Area Sales Manager for Schüco International KG, Norge. Hun kommer fra stillingen som Salgssjef fasade/Vegg hos Weber Saint-Gobain Byggevarer. Camilla har Master i materialteknologi/geologi fra NTNU og Bachelor i markedsføringsledelse fra BI som teoretisk bakgrunn. Denne kombinasjonen gir et solid fundament for å veilede og støtte partnere og kunder fram til gode tekniske og økonomiske løsninger.

Hun gleder seg til å bli kjent med bransjen og kundene gjennom høy lærevillighet, ydmykhet og aktiv interaksjon.

Camilla Sandem Dhelie og Jonas van Zwieten Sivertsen.