Thea Gudmundsen med sassy breakup-låt

Thea Gudmundsen følger opp debutlåten med «Visne Roser».

22 år gamle Thea Gudmundsen fra Stavanger slapp debutsingelen «Ingen Andre» i juni i fjor, en pop-perle om avhengighet og svakhet. Som TV-personlighet og blogger hadde Thea lenge drømt om å slippe egen musikk, og med over en halv million streams på debuten er hun klar for å slippe mer.

«Visne Roser» handler om å bli dumpet og såret, men likevel gå med hodet hevet. Kanskje en perfekt antivalentines-låt?

«Å bli dumpet og såret blir besvart på en «sassy» måte, og sangen er til alle der ute som egentlig er såret, men som velger å se sin egen verdi og ikke vil la det gå inn på seg. Du er bedre enn eksen din og det er hans/hennes tap» - Thea Gudmundsen

Mens hennes debut «Ingen Andre» var en sårbar og alvorlig låt om å være svak for noe som bryter deg ned, leverer hun et lite stikk tilbake på HÅWK/Nonstop Music-produserte «Visne Roser» som beskriver hvordan hun reagerer i slike situasjoner.

«Denne låten er annerledes enn min forrige singel, og det er fordi sangene har hver sin story. Her kommer min mer sassy side frem. Man er ikke i samme humør hele tiden. Noen ganger er man lei, andre ganger glad, og noen ganger litt mer irritert og sassy» - Thea Gudmundsen

«Visne Roser» er ute i dag 14. februar.