Tett løp om rekkverk-kontraktar til totalt 50 millionar i Vestland

Det er snakk om både utskifting av eksisterande rekkverk, og montering av heilt nytt.
Her blir det stålrekkverk
Desse strekningane får nytt stålrekkverk:
¤ Riksveg 5 langs Lærdalselva på strekninga Lærdal – Erisletta
¤ E16 mellom Gudvangatunnelen og Flenjatunnelen
¤ E39 mellom Breim og Sandane
¤ Riksveg 13 Vikafjellet
Her blir det betongrekkverk
Desse strekningane får nytt betongrekkverk:
¤ E16 Flåm
¤ E16 brusøyle ved Indre Arna
¤ E16 tre punkt mellom Langhelle og Stanghelle
¤ E39 Litle-Urdaltunnelen
¤ E39 Skaugsetstranda ved Hornindalsvatnet
¤ Riksveg 15 Stårheim ferjekai
¤ Riksveg 5 Ingafossen Sogndal
¤ Riksveg 5 Lundebotten på sørsida/Fjærlandssida av Fjærlandstunnelen
¤ Riksveg 13 Skarvabjørgtunnelen i Ullensvang, mellom Odda og Lofthus. Pluss tre punkt mellom Kinsarvik og Lofthus, og Storesvingen i oppstigninga frå Vik til Vikafjellet.
Arbeida vil finna stad i år og neste år.
Difor gjer Statens vegvesen dette
Det er fleire årsaker til at Statens vegvesen set opp nytt rekkverk.
– Eksisterande rekkverk kan vera gammalt og slite. Det kan vera ulike grunnar til at det ikkje tilfredsstiller dagens krav. Og det kan vera plassar det ikkje står rekkverk i dag, som det bør vera rekkverk på, seier byggeleiar Jan Bremer Remø.
Slik påverkar arbeida trafikken
Arbeida vil stort sett føregå på dagtid. Trafikkavviklinga i samband med stålrekkverk-arbeida vil stort skje i form av trafikklys, og det vil ikkje verta lang ventetid.
På betongrekkverk er hovudregelen styrt trafikkavvikling med manuell dirigering og følgjebil, viss det er moglegheit for passasje. På smale parti kan det bli vegstenging.
– Me har forståing for at vegarbeid kan vera krevjande for bilistane, men då er det viktig å minna om at me gjer det for dei; for å vareta trafikktryggleiken også i framtida, legg Remø til.
For å få oversikta over vegarbeid før ein skal ut og køyra, vert bilistar oppmoda til å sjekka trafikkmeldingane på 175.no. Her finst det til ei kvar tid oppdatert oversikt over nosituasjonen på norske vegar.
Tett løp om kontraktane
Ein del av stålrekkverk-kontrakten er i gamle Hordaland. Her er Arendal-firmaet Veisikring AS entreprenør etter å ha levert eit tilbod på 22.896.300 kroner. Det var berre ein halv million billigare enn Arvid Gjerde AS, som kunne gjera jobben for 23.339.338 kroner.
I gamle Sogn og Fjordane var det endå tettare løp mellom tilbydarane på stålrekkverk-oppdraget. Her skilde under 100.000 mellom Mesta (21.450.817) og Arvid Gjerde AS (21.516.928 kroner).
To firma leverte tilbod på betongrekkverka. Arendal-firmaet Veisikring AS er entreprenør etter å ha levert eit tilbod på 4.191.220 kroner. Sirdal veibetong ga tilbod på 5.020.162 kroner.
Alle kontraktsbeløpa er eksklusive moms.
Dei to stålrekkverks-kontraktene er på om lag 30 kilometer kvar, medan betongrekkverk-kontrakten er på 1900 meter nytt rekkverk.
Nøkkelord
Kontakter
Jan Bremer RemøByggeleiarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:99331310jan.remo@vegvesen.noBilder




Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Brannøving i to tunnelar i Gloppen15.9.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Statens vegvesen, Vestland fylkeskommune og Gloppen Brann og redning har felles brannøving i to tunnelar i Gloppen 22. og 23. september.
Farlige svinger blir tryggere for syklister12.9.2025 14:15:24 CEST | Pressemelding
"Ventebokser” og “sykkelfelt med buffer” er to nye grep som gir syklister bedre plass i trafikken.
Alta-tunneler får bedre lys12.9.2025 13:42:05 CEST | Pressemelding
Mandag 15. september starter arbeidet med å montere bedre lys i fire tunneler på E6 i Alta kommune. Vegen blir stengt i inntil to timer av gangen om natten.
Norges største tunnelprosjekt inviterer til leverandørdag og markedsdialog12.9.2025 12:20:18 CEST | Pressemelding
Fellesprosjektet Arna–Stanghelle inviterer leverandører, entreprenører og samarbeidspartnere til leverandørdag og markedsdialog 21.–22. oktober i Bergen.
Målet er fortsatt byggestart i Rødsliane i høst12.9.2025 11:28:50 CEST | Pressemelding
Utbyggingsdirektør Kjell Inge Davik i Statens vegvesen, sier rassikringsprosjektet fra Lovraeidet til Rødsliane på rv. 13 skal gjennomføres.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom