Tegneserien Intet nytt fra hjemmefronten får eget julehefte!

Velkommen til Jul på hjemmfronten. Dette er juleheftet til den populære tegneserien «Intet nytt fra hjemmefronten» – skrevet og tegnet av Therese G. Eide.
Jul på hjemmefronten er en av nyhetene blant juleheftene i år!

Therese G. Eide gir morsomme glimt fra livet med småbarn i huset. I dette ekstra tykke heftet er det jul fra perm til perm. Serien skildrer med høyt humør stress og gleder i forbindelse med juleforberedelsene og julefeiringen. Juletre, julegaver, julemat og julebesøk fra familien gir alle anledning til stress, misforståelser, glede og varme i denne humoristiske streken.

Therese G. Eide fikk 3 barn på 21 måneder. Livet ble snudd på hodet, og hun gjorde som enhver moderne mor ville gjort. Hun begynte å blogge om det. Vel og merke i tegneform. Nå er bloggen blitt til bøker og avisstriper, og endelig er også det første juleheftet her!

I dette heftet er det flere splitter nye serier tegnet av Eide selv. Som aldri før har vært på trykk noen sted. Blant annet en 16-siders spesialhistorie!

Tre gjesteserier bidrar også til julefeiringen: L-innsikt av linn Isabel Eielsen, Sivilstatus av Kristin Storrusten og Lily av Ellen Bergheim.

Heftet er i salg - sammen med alle de andre juleheftene - på fredag 6 november!

«Denne serien sier oss noe om det å være menneske!»
- Empirix.no

Jul på hjemmefronten er en av nyhetene blant juleheftene i år!
Last ned coveret her.
Introsiden i Intet nytt fra hjemmefronte-heftet.