Start 2021 med all Bernhofts kjærlighet

Bernhoft Sony-debuterer med singelen "All My Loving" fredag 8. januar.

All My Loving artwork

Bernhoft.
Jarle Bernhoft.

Gudbenådet gitarist, låtskriver, artist og usedvanlig likandes kar fra en dal like nord for Oslo.
En stilig, nysgjerrig, smart og evig undrede fyr med en distinkt og tidløs sound. Kritikerrost prisvinnende publikumsfavoritt med en samling kruttsterke skiver og utsolgte turnéer bak seg.
Og appetitt på mer.

Denne Grammynominerte, sjangeroverskridende selvsikre superstjernen tør å vise at han også er en tvilende sjel på utstilling med huden av.
Kjent som banebrytende energibombe på scener – inkludert noen av de aller største – over hele verden, enten det er ham alene med gitaren eller med fullt band i ryggen.

Bernhoft har valgt å være åpensinnet og vågal i prosessen rundt å skrive og spille inn ny musikk.
Ved å bryte opp i egne rutiner har han blitt inspirert og utfordret av samarbeidspartnere som Skinny Days (Alan Walker, Ava Max, Kristian Kristensen, Emma Steinbakken, Seeb), Alex Pavelich (David Guetta, Nick Jonas), og Kristian «Flatmate» Vik.
Disse, og produsent Bjarne Stensli (a-ha, Sivert Høyem/Madrugada, Emilie Nicolas), har fått Bernhoft til å strekke seg, og til og med slippe kontrollen – så vidt, litt, innimellom – på en måte han ikke har gjort før.

Bernhoft sparker i gang 2021 med «All My Loving», en låt som, ved første lytt, kanskje oppleves som en saftig og nådeløs f**k you-låt. Men som faktisk er motsatsen, inspirert av den nesten lammende frykten for å bli forlatt.
«All My Loving» er første smakfulle stykke fra et album hvor multi-instrumentalisten Bernhoft fortsetter å imponere, engasjere og inkludere alle som har kjent, og setter pris på, de heftigste kontrastene i livet. Og musikk som omfavner det ekte og ærlige med skuddsikkert talent, hjertefølt ydmykhet og en solid dose fandenivoldskhet.

Det er en glede og en ære å annonsere at vi trøkker til med Bernhoft og singelen «All My Loving» fredag 8. januar 2021.

All My Loving artwork
Bernhoft (c) Fred Jonny