Snow Boyz slipper ny musikk for sommeren – Kom da

Snow Boyz har den siste tiden vært i studio og kokt opp låter for å servere fansen i sommer. Fredag 22. Juli slipper brødrene “Kom da”.

“Kom da, navnet sier for seg selv. Drip og kommas er alltid velkomne hos oss. Derfor vi sier "Kom da" til drip og kommas. Drip står for stil og kommas står for flus til de som lurer.” sier Snow Boyz.

"Vi var i studio med gutta mens vi hørte gjennom noe beats. Wavy var keen på å høre noe Bennochio beats og ba Bennochio sette på sine beats, men han var opptatt med noe annet og hørte ikke på det Wavy ba om. Plutselig ropte Wavy, "Ey Bennochio kom da, sett på noe beats mann" Med en gang han viste oss den første beaten begynte Wavy å synge "Kom da, Kom da". Ja mann, det var sånn låta ble til as.."

Fredag 22. Juli slipper duoen endelig ny musikk. De er klare for å gi ut “Kom da”.
Tidligere i år gjestet de Tina & Bettina på singelen “Brannbil”.

Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, har de sammen herjet live scenen i Oslo i flere år med en energibombe av et show! Snow Boyz har vist seg å være blant de mest allsidige og oppfinnsomme artistene vi har i Norge i dag, og beveger seg uanstrengt mellom sjangre som rap, afro-pop og trap.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra BLACKPINK, Demi Lovato, Aitch, Offset, Madison Cunningham og New Hope Club!19.8.2022 11:41:57 CEST | Pressemelding

Lukas Graham teamer opp med superstjernen Khalid! Ny singel fra Ramón - jeg elsker deg, men Verdens største jentegruppe BLACKPINK er i dag tilbake med sin nye singel “Pink Venom”. Sammen med låten slapp de en splitter ny musikkvideo. Etter kun fem timer har videoen allerede blitt sett over 34 millioner ganger. Se den HER. BLACKPINK har nå passert gigantiske BTS som den største musikkgruppen i verden på YouTube med over 75 millioner abonnenter. Deres debutalbum THE ALBUM(2020), som inneholder bidrag fra Cardi B og Selena Gomez, har passert hele 13 millioner strømninger bare i Norge. Albumet inkluderer superhiten “How You Like That”. Den Grammy-vinnende duoen Zedd og Maren Morris slapp i 2018 hiten “The Middle”. Nå har de igjen teamet opp på den nye låten “Make You Say”, hvor de også har fått med seg de amerikanske elektronika-brødrene i BEAUZ. Låten er skrevet av Zedd, Morris, BEAUZ, Charlie Puth og Jacob Kasher Hindlin (One Direction, Selena Gomez, Dua Lipa, Maroon 5). Den Grammy-nomin

Lukas Graham teamer opp med superstjernen Khalid!19.8.2022 08:03:16 CEST | Pressemelding

Med ny musikk åpner den danske verdensstjernen Lukas Graham opp om de personlige historiene og om opp- og nedturene som fulgte i kjølvannet av det største eventyret i dansk musikkhistorie noen gang. Midt i suksessen, det internasjonale gjennombruddet og en reise som ble dokumentert brutalt ærlig i den kritikerroste filmen 7 Years of Lukas Graham, fulgte også en hverdag med personlige kamper, usunn selvmedisinering og for mye alkohol. En hard, men lærerik reise som til slutt brakte Lukas dit han mest trengte å gå: hjem. ”Jeg mistede balancen, mens jeg stod på kanten mellem mine to største drømme: musikken og familien. Og som de fleste nok ville have gjort i mit sted, faldt jeg. Jeg er lykkelig for min kone, mine unger og alle de mennesker, jeg har omkring mig - både personligt og professionelt. De samler mig op, når jeg er nede og gør, at glæden og kunsten, at skrive sange, er til stede hver eneste morgen, når jeg cykler afsted mod mit studie” - Lukas Graham. Og det er nettopp i dette s