Sector Alarm utvider i Harstad

Sector Alarm har hatt en svært god utvikling i Harstadområdet. Antall boliger som ønsker alarm i området øker kraftig. Selskapet etablerer seg derfor med nytt kontor i Seljestadveien 57 i Harstad.

Driftsansvarlig Robert Ruthenbeck har innviet det nye kontoret i Harstad. -Her er det blitt superfint. Vi har god plass og jobber hver dag med å gi våre eksisterende kunder en god kundereise i tillegg til å sikre oss nye.

Ansetter flere medarbeidere

-Det har vært noen gode år med god vekst siden oppstarten i 2012. Veksten har ikke bare bidratt til å trygge eksisterende arbeidsplasser, men også gitt oss mulighet til å ansette nye medarbeidere, sier Stein Arne Johannessen som er Regional Driftssjef og ansvarlig for kontoret i Harstad. I Sector Alarm jobber vi knallhardt hver eneste dag med å gi våre eksisterende kunder den servicen de ønsker. Jeg er overbevist om at suksessformelen vår er nettopp fornøyde kunder i kombinasjon med økt sikkerhetsbehov og aktivt salgsarbeid.

Økt trygghet med alarm

Stadig flere vil ha alarm. -Dette er en trend vi ser i hele landet, men veksten i dette området har vært formidabel og stikker seg ut i Sector Alarm, forteller Johannessen. – Boligalarm er mer enn innbruddsalarm. Kjøper du en Sector Alarm får du en brann-, innbrudds- og panikkalarm tilknyttet en døgnbemannet alarmtjeneste.

Smarte løsninger

Sector Alarm opplever at stadig flere ønsker å koble elektroniske dørlåser, smartplugger og videokameraer til alarmen. Med disse smarte løsningene sikrer du deg en tryggere og enklere hverdag.

Sector Alarm, som har hovedkontor i Oslo,  har mer enn 550 000 kunder, og over 2000 medarbeidere i Norge, Sverige, Irland, Finland, Spania og Frankrike.