SEB, Nordens ledende bedriftsbank velger SunTecs løsningssuite for utrullering til hele konsernet for å automatisere sitt neste generasjonstilbud til fakturaprogram

SunTec Business Solutions, verdens fremste selskap for prissetting og fakturering, annonserte i dag at det er blitt valgt av Nordens ledende bedriftsbank, SEB, for en global utrullering over hele konsernet og for å automatisere deres neste generasjonstilbud til faktureringsprogram. SunTecs løsningssuite vil digitalisere bankens salgsprosess, fra avtaleadministrasjon og prissetting til fakturering.

SEB valgte SunTec som sin teknologipartner for å bidra til å møte deres viktigste strategiske initiativer for å bli en leder innen kundeopplevelse, skape motstandsdyktighet og fleksibilitet internt i banken, og øke virksomheten sin for store bedrifts- og finansinstitusjoner, samt for SMB-er.

Olle Durelius, med-leder i transaksjonstjenester hos SEB sa: «Vår ambisjon er å oppgradere våre eksisterende prosesser og vi gleder oss over å gå i partnerskap med SunTec og begynne denne reisen for å forsterke og tilrettelegge digitalisering og automatisering. Vi lette etter en løsningsleverandør som kunne støtte forvandlingen i våre operasjoner. I SunTec fant vi en likesinnet partner for å hjelpe oss med å digitalisere salgsprosessen vår, sikre raskere tid-til-marked, blokkere inntektslekkasje, redusere manuell intervensjon og sikre at vi fakturerer klienter i samsvar med deres forventninger. Med SunTecs løsningssuite og plattformen Xelerate, vil vi støtte vår virksomhet innen kontantadministrasjon samt global og under-forvaring som en start.»

Nanda Kumar, grunnlegger og adm. dir. hos SunTec sa:» Vi gleder oss over å gå i partnerskap med SEB for å styrke deres posisjon som en rådgiver for bedriftsklienter, forbedre operasjonell fortreffelighet og sikre digital distribusjon av tilbudene deres. Vår solide løsningssuite brukt på vår Xelerate-plattform vil tilby en tekonologiinfrastruktur som er API-vennlig, modulbasert etter sin natur og som automatiserer deres tilbud til faktureringslivssyklus. Å få denne avtalen markerer en milepæl for oss i Norden og forsterker det at banker i økende grad må bevege seg mot en tre-lags arkitektur og utnytte et intelligent mellomlag for å sikre smidighet og kundesentrering.»

Om SunTec

SunTec er verdens fremste selskap for prissetting og fakturering som skaper verdi for bedrifter gjennom sine sky-baserte produkter. Mer enn 130 clienter i over 45 land støtter seg på SunTec for å levere hyper-persontilpassede produkter, tilbud, prissetting, lojalitetsprogrammer og fakturering for over 400 millioner sluttkunder. SunTec-produkter er basert på vår sky-hjemmehørende og sky-agnostisk, API-først, mikro-tjeneste-baserte eide plattform Xelerate og leveres på stedet, på privat sky og som SaaS. SunTec har globale operasjoner i blant annet USA, Storbritannia, Tyskland, De forente arabiske emirater, Singapore, Canada, Australia og India. For mer informasjon, besøk oss på www.suntecgroup.com eller send oss en e-post på marketing@suntecgroup.com.

Den originale kildeteksten for denne meldingen er den offisielle og autoriserte versjonen. Oversettelser leveres bare som et hjelpemiddel og må kontrolleres mot kildeteksten som er den eneste versjonen av teksten som er juridisk bindende.

SunTec:
Sapna V Chhabria
E-post:media_relations@suntecgroup.com

causaLens Raises $45m Series A to Scale Human-centered AI That Understands Cause-and-effect28.1.2022 15:46:00 CET | Press release

causaLens, the London deep tech company delivering the future of AI, has raised a $45m Series A round. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220126005888/en/ The causaLens co-founders, Dr. Maksim Sipos, CTO, on the left, and Dr. Darko Matovski, CEO, on the right. (Photo: Business Wire) causaLens is the pioneer of Causal AI - the only AI technology quantifying cause-and-effect relationships to reason alongside humans in a manner that is trustworthy, explainable, and fair. Causal AI represents a giant leap ahead of current correlation-based AI technologies, which blindly extrapolate historical data and are unable to ask counterfactual questions — the ‘what ifs’ at the core of human imagination and creativity. causaLens’s no-code platform delivers far more accurate and reliable results, and allows humans and machines to work together for the first time. It is trusted by decision makers across finance, industry, technol

Monrol Signing Agreement to License its GMP Grade Lu-177 n.c.a Production Technology to Curium28.1.2022 13:47:00 CET | Press release

Eczacıbaşı-Monrol Nuclear Products Co. (Monrol) has today announced it has signed an agreement with Curium Netherlands B.V (Curium) to license its GMP grade medical radioisotope, no-carrier-added 177Lu (n.c.a. 177Lu) cutting-edge production technology LuMagic®. This agreement will enable transfer of relevant equipment and supply from Monrol to Curium. Monrol is one of the few producers of Lutetium-177 n.c.a worldwide, having uninterrupted worldwide supply capabilities. Monrol Lu-177 n.c.a production process is an exclusive processing technology having cleaner and safer production method with stable isotope enrichment capability. Curium planning to manufacture the product Lu-177 n.c.a in its Petten production facility, Netherlands. This licence is offering significant opportunities both for Curium; one of the world’s largest nuclear medicine companies and Monrol; a company which develops, manufactures, and distributes world-class radiopharmaceutical products, radioisotopes to improve qu

The Committee for Medicinal Products for Human Use (CHMP) of the European Medicines Agency (EMA) has granted a positive opinion recommending Jardiance® (empagliflozin) for the treatment of adults with symptomatic chronic heart failure, Boehringer Ingelheim and Eli Lilly and Company announced today.1 Empagliflozin was previously approved for the treatment of adults with symptomatic chronic heart failure with reduced ejection fraction (HFrEF).4 If approved, the positive opinion would expand this indication to be applicable for adults across the full spectrum of left ventricular ejection fraction (LVEF), including preserved ejection fraction (HFpEF). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220127005861/en/ “For the very first time, we now have a treatment that will improve clinical results across the full spectrum of heart failure patients – regardless of ejection fraction,” said Professor Stefan Anker, Heart Failure Car

Schlumberger DELFI Digital Platform Selected by Northern Lights JV for CO 2 Project28.1.2022 13:00:00 CET | Press release

Schlumberger will deploy the DELFI* cognitive E&P environment on the Norwegian CO2 project by the Northern Lights Joint Venture (NL), to streamline subsurface workflows and longer-term modeling and surveillance of CO2 sequestration. NL was established to develop the world’s first open-source CO2 transport and storage infrastructure, providing accelerated decarbonization opportunities for European industries, with an ambition to store up to 5 million tonnes of CO2 per year based on market demand. For CO2 transportation and storage, Schlumberger digital solutions are used for subsurface characterization and dynamic reservoir simulation, which are key to understanding storage site capacity and the potential for injecting and containing fluids. They are also used for development planning, operations, appraisals, and monitoring purposes. “Northern Lights has recognized the huge potential of Schlumberger’s digital technology to fast-track decision making and de-risk CO2 transportation and st

Pixis Appoints Neel Pandya as the CEO for Europe Business, in Addition to APAC28.1.2022 12:28:00 CET | Press release

Pixis (formerly known as Pyxis One), a leading provider of contextual codeless AI infrastructure for complete marketing optimization, today appointed Neel Pandya as the Chief Executive Officer of its operations in Europe, in addition to his responsibilities of leading the APAC business. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220128005166/en/ Neel Pandya joined Pixis as the CEO of APAC in its Bengaluru office after exiting L'Oréal. (Photo: Business Wire) Neel joined Pixis in its Bengaluru office in July 2021 as the CEO of APAC, bringing immense change and progress to the way Pixis operates, and greatly streamlining expansions in the APAC region. Under his leadership, Pixis witnessed a 185% growth in revenue in the APAC region, with India independently recording a 150% of growth. Over the last 7 months, in addition to greatly stabilizing customer churn Neel has also been instrumental in adding close to 30 new enterpris