Paramount

Se alle 26 sesongene av South Park gratis på Pluto TV

Oslo, 16. august 2023: Pluto TV fortsetter å gi nordmenn topp underholdning – uten at du trenger å betale. Fra i dag kan du se alle de 26 sesongene av South Park gratis på kanalen.

I februar kunne Pluto TV annonsere at den 26. og helt nye sesongen av den Emmy- og Peabody-prisvinnende animasjonsserien South Park ville bli sendt eksklusivt og gratis på Pluto TV i Norge. I dag offentliggjør Pluto TV at de fra 16. august vil tilgjengeliggjøre alle de 26 sesongene for norske seere.

– Vi er stolte av å kunngjøre at absolutt alle episoder som er lagd av South Park kan sees gratis i Norge på Pluto TV. Vi vet at denne animasjonsserien har mange fans over hele landet, så nå kan de glede seg til en fin høst, sier administrerende direktør for Pluto TV i Sentral- og Nord-Europa, Jesper Dahl.

Den nye sesongen vil rulle ut på Comedy Central internasjonalt gjennom hele 2023, en kanal seerne kan se gratis på Pluto TV. I tillegg legger Pluto TV altså ut alle de foregående sesongene av den legendariske animasjonsserien.

MTV Entertainment Studios avtale med Parker og Stone inkluderer å forlenge South Park på Comedy Central fram til og med 2027, og dermed ta serien gjennom en enestående 30. sesong – til stor glede for fansen.

Serien har fått fem Emmy Awards, til dags dato, og en George Foster Peabody Award.

Om Pluto TV

Pluto TV tilbyr over 100 kanaler med forskjellige temaer - fra de største realityprogrammene og livsstilsprogrammene til filmkanaler i alle sjangre, samt sport, nyheter, musikk og underholdning. Pluto TV, et Paramount Global Company, er den ledende gratis strømmetjenesten, og tilbyr hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler «on demand»l til et globalt publikum på over 64 millioner månedlige aktive brukere. På Pluto TV kan du se over 10 000 timer med underholdning i form av filmer og serier «on demand»l når du vil. Pluto TV har et bredt spekter av filmklassikere, serier fra flere tiår, samt helt nye filmer, serier og underholdning fra hele verden. Den Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler i samarbeid med nesten 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt spekter av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, barn og mye mer.

Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og det voksende internasjonale fotavtrykket spenner over tre kontinenter og 30 land.

Last ned Pluto TV-appen eller strøm fra din smart-TV, PC, nettbrett eller telefon - alt uten registrering eller pålogging.