Nye South Park-kanaler GRATIS på PLUTO TV

PLUTO TV-brukere i Norge kan se den Emmy-vinnende, animerte TV-serien South Park av Matt Stone og Trey Parker - en av de lengstlevende og mest suksessrike animasjonsseriene i global TV-historie. Ikke bare kan seerne få med seg alle de 26 sesongene, men Pluto TV lanserer nå også 5 egne South Park-kanaler.

Serien ble opprinnelig utviklet for et voksent publikum og er kjent for sitt direkte språk, satire og beksvart humor. Den grunnleggende historien handler om 4 gutter - Stan Marsh, Kyle Broflovski, Eric Cartman og Kenny McCormick- og deres vidunderlige liv i og rundt South Park i Colorado i USA. Nytt fra april, er at Pluto TV lanserer 5 eksklusive South Park-kanaler, slik at seerne enkelt kan finne sine favoritter:

South Park: Best of Kenny: Kan du ikke få nok av Kennys frekkhet? Da er denne kanalen akkurat riktig for deg! De beste episodene med gutten i den oransje parkeren er tilgjengelig her 24/7! South Park: Best of Stan: Er din favorittkarakter den tålmodige og følsomme Stan, som bruker logikk og fornuft for å komme seg ut av de mest absurde situasjoner? Du finner hans beste episoder på denne kanalen. South Park: Best of Cartman: Er din favoritt er Eric Cartman? Da kan du oppleve mestermanipulatorens små og store sprell døgnet rundt på denne kanalen! South Park: Best of Butters: Trenger du noen til å varme hjertet ditt? Her finner du de beste episodene med den naive og fantasifulle Butters. South Park: Best of Kyle: En kanal bare for Kyle! Opplev eventyrene til den lille rødhårede med den grønne hatten og bli begeistret når han forsvarer seg mot Eric Cartman igjen.

Den første sesongen av South Park hadde opprinnelig premiere på kanalen Comedy Central i 1997.

"Vi er stolte av at alle 26 sesonger av South Park og fem nye South Park-kanaler kan ses gratis på PLUTO TV. Vi vet at denne ikoniske animasjonsserien har mange fans i Norden”, sier Jesper Dahl, daglig leder for Pluto TV i Sentral- og Nord-Europa.

Til dags dato har serien mottatt 5 Emmy Awards, samt en George Foster Peabody Award.

Om Pluto TV

Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste som leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler on-demand til et globalt publikum. Den Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, innhold for barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og kanalens voksende internasjonale fotavtrykk strekker seg over fire kontinenter og over 35 markeder.